• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Avancerede spejdere

DeletedUser284

Guest
Questen anmoder mig om at forske i avancerede spejdere, men det har jeg allerede gjort for længe siden, i øvrigt angiver den fejl når jeg prøver at uploade et skærmprint
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hver gang du skifter kapitel skal du forske en ny "avancerede spejdere". Det har været oppe til debat om de skal hedde noget forskelligt, men indtil videre holder vi fast i samme navn - Der er så langt imellem hver teknologi, at det burde være muligt at skelne hvad opgaven hentyder til.
 

DeletedUser284

Guest
Kan du fortælle mig hvor jeg finder avanceret spejder i kapitlet om stigende mage.. og hvorfor melder den fejl når jeg prøver at uploade et skærm print. Jeg skal først til at åbne kisten til det omtalte kapitel
 

DeletedUser284

Guest
Et problem til Questen beder mig at have værksteder fra niveau 3 eller højere, men samtlige værksteder har minimum niveau 4 og et værksted endda 7
 

DeletedUser100

Guest
Swedane - avancerede spejdere er lige under den kiste du åbner :)
Det med værkstederne er en kendt fejl, bare smid en besked til support inde i spillet, så fikser de den for dig (med mindre du allerede har opgraderet dem for at få den igennem) :)
 

DeletedUser284

Guest
Den skal åbenbart bare have en opgradering uanset niveau. Men tak skal du have alligevel
 
Top