• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Bag scenen: Mobilt Elvenar - kommentarer.

DeletedUser100

Guest
lille spørgsmål :) Når man nu har startet på pc, og har forbundet sin side med appen, er det så muligt at sætte hvad man ønkser i nabohjælp? Jeg kan se at mine naboer har sat forskellige ting som det de ønsker hjælp i,og det vil jeg da også gerne :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Nej appen viser kun de 3 muligheder der er for at yde nabohjælp, der er ingen mulighed for at prioritere, og mht kulturen vælger den altid den der giver mest, når den skal vælge en for dig.
 

DeletedUser100

Guest
helt enig med Tordhrano. Når man ikke kan sætte en nabohjælps-prioritet selv, hvordan skal ens naboer så vide hvad man ønsker sig i hjælp, når de heller ikke engang kan se bynavnet.?
 

DeletedUser412

Guest
Når man starter en ny spiller på app'en, kommer den ikke og beder om et kodeord. Hvorfor ik?
På denne måde er jeg bange for at den sletter den nye spiller, hvis jeg logger ud for at skifte over til min store spiller.
Jeg spiller de to fuldstændigt hver for sig. Ingen handler eller noget imellem dem.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Så skal du komme så langt på den at du registrerer kontoen med en email, før du kan få et kodeord. Men du skal muligvis bruge glemt kodeords funktionen. Altså hvis ikke du bruger fb login eller G+ eller hvad de ellers har af social media logins
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har lagt mærke til at hvis jeg spiller på mobil app'en, så er mit krystalfyrtårn fuldstændig ubrugeligt, jeg får ikke mine 3 kister, det er en fejl som bliver rettet til næste opdatering....

en lille ting mere, så vil det være rigtig godt om vi kunne se bynavnet på byen or ikke kun spiller navnet, da rigtig mange har skrevet i bynavnet hvor de ønsker nabohjælp...
 

Skolehaven

Well-Known Member
Man kan desværre ikke finde kister endnu i appen så ja der er den helt ubrugelig på den front. Vidundere er desuden kun indført med deres virkninger, men du kan ikke udvikle på dem via app endnu :(

Jep det er vidst nævnt mange gange mange steder at vi gerne vil kunne se hvad folk ønsker sig at hjælp ;)
 

DeletedUser237

Guest
Normalt spiller jeg på pcen, men 6 dage i sommerhus uden wifi har gjort at jeg har fået afprøvet appen.
Det jeg selv har savnet mest i appen er,
1) at man kan give VP til (egne) vidundere - jeg er nemlig helt færdig med sidste gæsterace, så VP ville være gået til spilde, hvis ikke en klan-makker havde været inde og hjælpe indimellem.
2) man kan ikke sætte nye formularer igang på appen.
3) mailen fungerer ikke og den bruger vi en del i vores klan

For mig bliver appen kun til når jeg er flere dage væk fra internettet - altså så udviklet som den er lige nu - jeg har ikke samme glæde over spillet, som på pcen.
Men fint at muligheden er der :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg bruger stort set kun app-en til at yde nabohjælp til alle mine små naboer, når jeg mangler mønter, og så hvis jeg lige skal samle vare og forsyninger i en pause på arbejdet.
for som det er nu, så mangler der rigtig meget for at man kan spille fuldt ud på app-en, man kan fx ikke spille event på app-en...

Men jeg synes at det er godt at den er kommet, og det gør ikke noget at der er plads til forbedringer :)
 
Top