• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Barakken - pris for at træne en enhed

bambi

Active Member
Hej,

Har ikke tænkt over det tidligere, så ved ikke om det er noget som først er sket her i den nye version vi fik i går.

Når man holder musen over en enhed som man ønsker at træne i Barakken, så kommer der et informations billede frem, hvor der bliver vist information om antal forsyninger og tid der skal bruges for at træne dels en enkelt enhed og en enhed.

Først og fremmest syntes jeg, at det er forkert at brug enhed både til den enkelte soldat og en hel trop/enhed - det er misvisende.

Dernæst så er værdierne for at træne en hel trop/enhed forkerte - lige nu kan jeg f.eks. træne 102 Sværddansere eller Bueskytter, men min enhedsstørrelse på slagsmarken er 204 - det som vises for at træne en hel trop/enhed er prisen for 102 soldater - er sådan set ok, da det jo er det som jeg kan træne ad gangen, men igen bare misvisende med at man bruger enheds betegnelsen til 3 forskellige ting (soldat / trænings enhed / slagsmarks enhed). Problemet kommer dog først når jeg så f.eks. går hen over Ente - så kan jeg kun træne 8 soldater ad gangen, men prisen for for en enhed ganges stadig med 102 og giver derfor slet ingen mening overhovedet - det samme gælder også for Golems og Troldkvinder, hvor jeg kan træne henholdsvis 17 og 25 soldater, men prisen/tiden ganges stadig med 102.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Takket være den lille grafikfejl der også har sneget sig ind med den nye opdatering er jeg også selv blevet opmærksom på brugen af ordet "enhed".

Jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle erstatte, men "trop", som du selv foreslår, virker som et godt valg.

Jeg var til gengæld ikke opmærksom på den forkerte udregning, det undersøger jeg!

Tak for din detaljerede rapport!
 
Top