• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Bekræftelsesknap

DeletedUser287

Guest
Kunne I ikke lave en bekræftelsesknap til bl.a. at spejde provinser?

Spillet har nu 2 gange haft lack siden igår aftes, og jeg har dermed spildt tid og penge på to provinser, jeg ikke var interesseret i at spejde. Lidt irriterende, at jeg ikke kan glide hen over kortet uden, at spillet opfatter det som et klik, hvis jeg rammer en uforsket provins.
 

bambi

Active Member
Hej DanseDukken,

Du kan evt. bruge pile tasterne på tastaturet til at flytte dig rundt på Verdenskortet med, så slipper du for at ramme forkert.

Men udover det, så syntes jeg det vil være en god ide, at man lige skulle bekræfte at man har ramt den rigtige Provins som man ønsker at udforske og der måtte også meget gerne stå hvor lang tid det vil tage at udforske netop den Provins.

/bambi
 

DeletedUser287

Guest
Fedt, at man kan bruge tasterne i stedet for. Det vidste jeg ikke. Tak :)

Ja, jeg ville også gerne kunne se udforskningstiden. God idé
 

DeletedUser100

Guest
Tomler op og +1 - JA tak til bekræftigelse OG spejde-tid. Og evt en fortryd-knap til spejderen (med ekstra bekræftigelses-knap her også) - SÅ supertræls at sætte en spejder igang der er færdig midt om natten, fremfor en der vil være klar den næste morgen fx.
 
Top