• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

besked system forbedringer

DeletedUser511

Guest
Der mangler en klar forbedring i det interne besked system i spillet.
Pr idag er det UMULIGT at se hvem som stadig modtager mail i en mailtråd.
Umuligt fordi; har 1 person slettet tråden i sin mailboks, så står navnet fortsat som modtager i listen, men den dukker ALDRIG op igen når den bliver besvaret, derfor kan de andre ikke vide man ikke modtager den med mindre man giver besked om det, så de kan oprette en ny.

Tilføje/fjerne personer i en eksisterende mailtråd - Der kan hentes meget inspiration fra besked systemet som findes i Forge Of Empires.
 

DeletedUser367

Guest
Jeg synes, at det er et fint forslag du kommer med ;)
Det er ikke optimalt skruet sammen som det er nu.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvis du anmelder et indlæg i besked systemet, så kommer vedkommende så vidt jeg husker på en ignorer liste... Det er dog lidt problematisk at man ikke selv bare kan tilføje/fjerne personer fra denne liste.
 

DeletedUser367

Guest
Personligt synes jeg det er meget problematisk, at man ikke kan se hvem der forlader en samtale.

Det kan vel også være problematisk at kunne at kunne ignorere medlemmer af ens broderskab. På den anden side, hvis man er i et broderskab hvor man har lyst til at ignorere et eller flere medlemmer eller hvor man bare melder sig ud af fælles samtaler, så bør man nok overveje om man er i det rigtige broderskab :p

En ignorer knap mener jeg dog stadig vil være en god ide på det overordnede plan.
 
Senest redigeret af en moderator:

Tordhrano

Active Member
Jeg er enig i at det er upraktisk at man ikke kan se om mails bliver leveret til dem, der står som modtagere. Afsenderen og resten af broderskabet tror at alle har fået beskeden, og den, der er kommet til at slette en mail, ved ikke at der er noget man er gået glip af.
Det kan skabe dumme situationer f.eks. ved broderskabets eventyr hvor man typisk vil koordinere via mails.
 

DeletedUser367

Guest
Det er meget nemt, men jo ikke noget man gør, når man ikke kan se en person har forladt en besked tråd.

Jeg håber ønsket om en ignore knap vil bliver overbragt til udviklerne og implementeret i spillet.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top