• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Beta Elvenar - Problemer med indlogning (2020 sept 23-24)

DeletedUser364

Guest
Nogen der ved, hvad der er i vejen med Beta-verdenen i øjeblikket - er der overhovedet noget i vejen med Beta?

Jeg har i det seneste døgn forgæves prøvet at logge ind på Beta, men udover den første rulletekst, kommer der ingen film. Man sidder og venter og venter foran en sort skærm.
 

DeletedUser364

Guest
Tjah, på den danske server har jeg heller ikke nogen problemer med at komme ind, men jeg har en by i Beta-udgaven af Elvenar, og det er her jeg har problemet. Jeg spekulerede på, at der måske var kommet nogle problemer med min konto. Det var jo bare én mulighed, men der kan jo gå så gruelig mange forskellige ting galt, når man har med IT at gøre.


P.S.: Jeg logger ind på Beta via min Facebook-profil.
 

Eltina

Active Member
Jeg har logget på beta med min bruger og kode.
jeg spiller på BETA hver dag og har ikke haft problemer.
kan du have skiftet kode På Facebook?
 

DeletedUser364

Guest
Ikke hvad jeg ved af :( - jeg har også forsøgt at oprette en test konto på en anden mail-adresse og password til Beta, men får heller ikke her nogen respons.
Jeg har imidlertid en alternativ Facebook-profil, hvor jeg har lavet en konto til en by på den danske server. Måske kunne den alternative Facebook-profil have indflydelse på muligheden for at logge på? Men så skulle det jo dog stadig være muligt at oprette en ny konto på en alternativ mail-adresse?
 

Eltina

Active Member
Ja, prøv når du er inde på DK at skrive til support.
jeg havde på et tidspunkt problemer med at logge på Forum. pga jeg ikke kunne danne en ny kode.
da fik jeg galadan til at rette min email.

hvis det er lang tid siden du har været på Beta er din bruger måske slettet.
 

DeletedUser364

Guest
Opfølgning og aktuel stand på problemet:

Da jeg prøvede at logge på Beta fra min arbejdscomputer, lykkedes det i første forsøg at komme ind i spillet. Var det så tegn på, at problemet havde løst sig selv? Desværre nej, da jeg kom hjem til min hjemmecomputer, var der stadig ikke hul igennem. Prøver både Chrome browser og Firefox browser. Jeg har to maskiner at prøve med: Windows 10 og Linux Ubuntu. Ingen af stederne kommer jeg på. Har også forsøgt at oprette en by i Beta på mailadresse + password, hvor jeg normalt logger ind over Facebook. Heller ikke her kommer jeg ind. Jeg forsøger med at koble internetforbindelsen direkte til Internet-boks i stedet for over Wi-Fi. Det var i går aftes, og jeg var klar til at sende en ticket til support.
Så kommer jeg her til morgen, og vil til at udarbejde en ticket. Og se: så endelig vil Beta lukke mig ind igen.
Man kan have mange ideer fx med involverede mail- eller IP-adresser som fanges i en spam-blocker et eller andet sted på internettet.

Halleluja, nu har problemet ( i hvert fald i øjeblikket ) opløst sig selv igen, og det blev i første omgang ikke nødvendigt med kontakt til Support.
 
Top