• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Billeder

DeletedUser738

Guest
Hej.
Jeg kunne godt tænke mig, at få mulighed for at kunne lægge billeder op i chatte.
Fx nu hvor eventyret er i gang, brug Vi i mit broderskab, meget tid på at lave kister, og fordele opgaver. Men vi har en del medlemmer der ikke spille på pc, så det går lidt op i har og briller. Så det ville være dejligt hvis man kunne, fx smide et billed op af sin liste.

Mvh FrejaNelly
 

DeletedUser367

Guest
En screenshot funktion som fx lightshot kunne måske være løsninger for jer.
Det uploader et screenshot og giver et link hertil som fx http://prntscr.com/p55x0t. Dette link bør også kunne kopieres (indtastes) og åbnes i browseren på en mobil.
 

DeletedUser738

Guest
Ja, det har jeg prøvet...Men det kan være min mobil ikke kan det.
Men jeg fik vide fra en i mit broderskab, at han heller ikke kan lægge en fil op i mailen?

Måske noget vi har overset.

Mvh FrejaNelly
 

DeletedUser367

Guest
det er ikke en fil der skal lægges ind, men et link via copy/paste :)
 

DeletedUser738

Guest
ok.
tor enten kan min mobil ikke det...men nok nærmere jeg der stadig hader min Huawei
 

Eltina

Active Member
Et ønske i BE kunne være: at det var muligt at se hvad alle i broderskabet havde på lager.
I de BS jeg er i er vi logget på forskellige tider af døgnet. Så derfor skriver vi meget sammen for at få det hele til at gå op.
 

Silvertoe

Member
Et ønske i BE kunne være: at det var muligt at se hvad alle i broderskabet havde på lager.
I de BS jeg er i er vi logget på forskellige tider af døgnet. Så derfor skriver vi meget sammen for at få det hele til at gå op.

Hvis jeg forstår dit ønske korrekt - (altså at få et overblik over, hvad vi har af varer på lager i broderskabet) - så kan du se dette helt nøjagtigt i : https://www.elvenstats.com - ( og hvis du refresher spillerne).
 

Tordhrano

Active Member
@Silvertoe Elvenstats viser et estimat (ikke faktiske tal) af vareproduktion (ikke lager).

Jeg tror dog at @Eltina efterlyste en oversigt over broderskabets beholdning af emblemer til brug i broderskabets eventyr. Dette ønske kan jeg fuldt ud tilslutte mig, selvom man jo altid risikerer at en spiller af den ene eller anden årsag bliver forhindret i at komme online og bruge sine emblemer.
 

Eltina

Active Member
@Tordhrano det er korrekt at det er emblemer.
jeg har spillet siden februar i år, så jeg kan ikke altid huske hvad det hedder.

Ja man kan være forhindret at komme på.
Men det ville også være rart at vide at bruger X har 155 smede så det er noget andet der skal produceres til de 3 runder.
 
Top