• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Bjørne event

DeletedUser659

Guest
Er der nogen der kan oplyse om hvordan man fodrer bbørnene?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Du skal bruge dyremad, som er en formular. Den kan du enten få via "Fremstilling" i det magiske akademi, eller vinde i nogle af opgaverne.
 

DeletedUser461

Guest
upload_2019-9-23_21-41-4.png


Gad godt vide hvordan oversættelsen er nået frem til dette :)
 

DeletedUser768

Guest
jeg kan ikke lige finde den rigtige tråd til dette spørgsmål. så derfor her da det har med bjørnene og dyre mad af gøre,,

jeg har lavet pandaen, nu på level 10, og har lige fodret den, men kan ikke se nogen form for bonus marmor som der står jeg har i 50 minutter endnu,, kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal bruge den ?? hjælp fra en af jer takker ?? :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Som jeg kan læse mig til giver den din nævnte bonus for hver gang du fordrer et andet dyr i din by... efter den selv er blevet fodret naturligvis.

En ret dårlig bonus hvis jeg selv skal sige det, når det er så svært at skaffe en god portion dyremad...
 

DeletedUser768

Guest
Som jeg kan læse mig til giver den din nævnte bonus for hver gang du fordrer et andet dyr i din by... efter den selv er blevet fodret naturligvis.

En ret dårlig bonus hvis jeg selv skal sige det, når det er så svært at skaffe en god portion dyremad...

takker for svar, og ja, hmmm mega dårlig, og total spild af plads så, håbede da godt nok på at den var en del mere værd...hmm jaja man kan ikke vinde hver gang :-(
 
Top