• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

"blomsterbur" ??

DeletedUser175

Guest
Har en opgave - der siger jeg skal forske i teknologien "Blomsterbur"... Det er der intet der hedder... Og jeg kan ikke afvise den??? Hvad er det for en teknologi?? Eller er det en fejl
 

Skolehaven

Well-Known Member
Øhm... kan du ligge et billede ind af opgaven og give os et hint hvor langt du er? Umiddelbart syntes jeg at huske at blomsterbur er en kulturbygning, så forvekslingen kan være at det er teknologien til denne der tænkes på.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg vil tro at det er i fe-verden du skal forske "Træer og lamper", men er ikke helt sikker.
 

DeletedUser175

Guest
forskning.png
opgave.png
 

DeletedUser175

Guest
Øhm... kan du ligge et billede ind af opgaven og give os et hint hvor langt du er? Umiddelbart syntes jeg at huske at blomsterbur er en kulturbygning, så forvekslingen kan være at det er teknologien til denne der tænkes på.
Har lagt billeder op af både opgaven og hvor langt jeg er nået i forskning
 

DeletedUser175

Guest
Og der er en kulturbygning der hedder "Blomsterbur" - men den er i nogen af de første kulturbygninger - og den skal du bruge diamanter for at få
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Jeg vil tro, at det bare er en af de gode tekstfejl der er i opgaverne og at det bare er Blomstervej, som du er i gang med at forske i, som du skal have gjort færdig.

/bambi
 

DeletedUser175

Guest
Hejsa,

Jeg vil tro, at det bare er en af de gode tekstfejl der er i opgaverne og at det bare er Blomstervej, som du er i gang med at forske i, som du skal have gjort færdig.

/bambi
Kan være du har ret bambi
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er blomstervejen. Så vidt jeg kan læse ud af selve teksten og det matcher også med der du er :)
Edit: Og så vidt jeg husker fra jeg selv var der :)
 
Top