• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskab vs fordele...

Eragon

Well-Known Member
Jeg kunne godt tænke mig at der var lidt flere fordele i broderskabet, end bare at man:
- kan handle uden gebyr
- kan yde nabohjælp
- kan snakke i chatten.

Kan vi ikke prøve at komme med nogle fornuftige ideer og forslag til udbyderne, med hvad vi kunne tænke os der skulle være af fordele :)

- Jeg kunne godt bruge et lille forum til broderskabet, jeg ved at innogames har det i nogle af deres andre spil, så det skulle være en mulighed for dem at lave det her.

- Jeg kunne også godt bruge en lille indikator der kunne vise hvor længe siden der er, siden et medlem har været aktivt, det er også noget der er i andre af innogames spil.

- Så ville det også være super, hvis man kunne hjælpe hinanden med vores gæsteraser, når man yder nabohjælp (kunne give dværgene, feerne og orkerne et "spark" bag i, så de kunne lave noget mere ;))

Men kom gerne med alle jeres ideer.
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Et af de forslag jeg er kommet tidligere syntes jeg stadig kunne være interessant .. nemlig, at man udover nabohjælp også kunne yde håndværkerhjælp ..

Det kunne sådan set virke på 2 forskellige måder:

  1. Hvis man har en ledig håndværker kunne denne lånes ud til en anden spiller til et byggeri
  2. Hvis man har en ledig håndværker kunne denne lånes ud til en anden spiller for at hjælpe med at gøre et igangværende byggeri hurtigere færdigt - jo flere der støtter op med håndværkere til byggeriet desto kortere byggetid (måske kun muligt ved byggerier hvor man selv har koblet en håndværker på)
Hvad belønningen skulle være for at låne en håndværker ud ved jeg ikke lige, men for den som låner en er der jo allerede en god gevinst i at få sit byggeri hurtigere færdigt, så der bør ikke være en ekstra belønning.

/bambi

PS: Ville stadig være rart om man kunne bestemme om man ønsker at bruge håndværker "boost" på et byggeri eller ej - f.eks. ikke bruge en håndværker ved en lille Bolig opgradering, som man bare gerne vil have lavet mens ens anden (andre) håndværkere lige bliver færdige med en (nogle) andre opgraderinger, så man kan få lavet en samlet opstart på opgradering(er) på ens bygninger.
 

Eragon

Well-Known Member
Noget jeg også savner her, er en ekstra fane under beskeder, hvor jeg kan lave nogle noter, det er lidt surt at skulle sidde og rode med alle mine post-it noter når jeg spiller, for jeg synes at der kan være en del at holde styr på.

som fx.
- forskellige små aftaler
- hvem der har de vidundere, som jeg gerne vil have runer til.
- hvem der har boost i de forskellige vare
- hvem der skal på ferie hvornår og hvor længe
- hvem der gerne vil ind i broderskabet, når der bliver en plads ledig.
- m.m.

Jeg ville ikke mene at det skulle kræve så meget arbejde for udviklingerne, for de kan sikkert kopier det fra andre af innogames spil som fx The-West

Jeg kunne også godt tænke mig at Elvenar kopiret aktivitetsbonusen fra The-West. I The-West bruger man ikke diamanter, men guldklumper, man får 15 guldklumper hver 5. dag man er aktiv i træk, det kunne man vel også godt indføre her, at vi som er inde og spille daglig, tjener 15 diamanter hver 5. dag :)
 
Top