• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskaber

Eragon

Well-Known Member
Jeg har længe syntes, at der mangler lidt mere til broderskaberne, og har tidligere forslået, at der skete mere på den front.

Ja der er kommet eventyr til, og det er med til, at få alle til at rykke sammen hos os, og alle spiller sammen, det synes jeg er rigtig dejligt ;)

Nu sidder alle og hygge-bygger i deres egen by, og det at få puslespillet til at gå op, er altid e udfordring, men jeg kunne godt tænke mig, at der kom noget vi kunne samarbejde med i vores broderskaber.

Jeg vil forslå, at vi kunne få en by eller en borg/et palads som vi kunne bygge på. her kunne nogle af de forskellige byggematerialer, vindes i turneringen, i eventyr og ved kamp i provinser.
Man kunne evt. gøre det muligt, at der kunne handles med de forskellige byggematerialer, hvis et broderskab har overskud af noget.
For at udbygge og opgraderer i broderskabsbyen/borgen/paladset kunne spillere i broderskabet, stille deres håndværker til rådighed, på den måde, hvis det fx tager 200 timer for en håndværker, så kan 2 gøre det %-vis hurtigere.
Det kan også gøres sådan, at en håndværker kun kan arbejde der i max 24 timer på en ugen.

Om denne by/borg/palads skulle give andet end point til broderskabet, har jeg ikke tænkt nærmere over.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad andre spiller synes om den ide, det er selvfølgelig muligt, at komme med tillægs forslag til min ide :)
 

DeletedUser461

Guest
Jeg synes rigtig godt om ideen. Mener at huske noget om en afstemning omhandlende "Fællesskabets Bygning" - kan huske at jeg til at starte med troede, at det var ville være en bygning i stil med det, du her foreslår :)
 

Tordhrano

Active Member
Jeg vil varmt støtte denne ide. Noget man kan være fælles om uden at det skal stresses igennem som eventyret. Vi mangler så en business case for Inno, men det kunne jo være noget med at man kan (ikke skal) købe materialer for diamanter.
 

Eragon

Well-Known Member
Man kunne evt. samle nogle mere sjælden genstande til Broderskabs byen i 6. runde i turneringen, og der kun måske indføres en 11. kiste med værdifulde byggematerialer.

Der kunne udvikles events hvor broderskabet skulle rundt i hinandens byer og finde genstande, være fælles om at løse nogle opgaver, lidt i stil som eventyret, men alligevel på en anderledes måde, så det hele ikke kommer til at ligne hinanden.
 

DeletedUser176

Guest
Nu er vi ikke nået så langt i turneringen, at vi kan trække den 10. kiste hjem, men med sådan et forslag, er jeg sikker på at vi kunne motiverer vores medlemmer, til at gøre lidt mere ud af turneringen.

Så jeg bakker helt klart op om forslaget til en "broderskabs by" den kunne der sættes mange spændende bygninger ind i :)

Det ville da også være fantastisk, hvis jeg kunne sætte mine håndværkere igang med at lave noget, når jeg ikke lige har bygninger der skal opgraderes i egen by..

Så lad os endelig få nogle flere fede ting til at styrke sammen holdet i vores broderskab. :)
 

DeletedUser

Guest
Hej

ideerne er noteret og jeg sender dem videre tl galadan, så de kan blive overbragt til udviklerne :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det lyder som en rigtig fin idé, som jeg gerne vil tage med videre. For at komme et oplagt modspørgsmål fra udviklerne i møde, vil jeg høre om der er nogle gode forslag til hvordan sådan en by(gning) kunne visualiseres - Tænker i det skal være en separat menu som man besøger, på samme måde som verdenskortet?
 

DeletedUser461

Guest
For at komme et oplagt modspørgsmål fra udviklerne i møde, vil jeg høre om der er nogle gode forslag til hvordan sådan en by(gning) kunne visualiseres
Jeg tænker, det kunne være noget i stil med en by med fx 10 bygninger, der alle starter i basis-design. Hver enkelt bygning skal så "opgraderes" vha x antal varer, x antal forsyninger, x antal mønter og x antal bygningsarbejder-timer. Når alle bygninger så er opgraderet skifter designet til "dværge-look" og man starter forfra med at opgradere for at komme til fe design osv. Med tiden skal der måske også bruges mana og orker osv for at opgradere... Og så måske et eller flere elementer som kan vindes i turneringer.

Tænker i det skal være en separat menu som man besøger, på samme måde som verdenskortet?
Ja, det er faktisk en rigtig god idé :)
 

Eragon

Well-Known Member
Min tanke er:

- Der skal være indgang til byen, gennem en lille grotte i vores nuværende byer.

- et sted mellem 10 - 15 bygninger, alt efter byens lvl. Hver i sær skal bygningerne indeholde noget, som kan styrke broderskabet:
* en handelsmand, hvor man kan lægge handler som kun broderskabet kan se.
* der skal selvfølgelig være en lagerbygning til alle byggematerialerne.
* der kunne være en Healer bygning, som gjorde at vi fik X antal % af døde tropper tilbage efter kamp
* en kro som motiveret tropperne og gav dem bedre kampmoral
* en bygning hvor vi kunne handle runer
* en træningsplads, hvor vi kan sende fx 100-200 tropper (alt efter hvor langt vi er i forskningen) så de bliver bedre i kamp, jo længer tid de træner jo bedre bliver de (der skal selvfølgelig være en max tid)
* en gæstebygning, som kunne være til andre broderskaber, så vi kan indgå i en form for alliance.
* en simulator til at træne eventyr og / eller kamp

- byen skal prima bygges op af andre ting, end dem vi bruger i vores egen by, det kan være præmier ved eventyr, turnering, event og fra nabohjælp. det skal helst være random præmier, så alle ikke bare får det samme, nogle skal være svære at finde, andre lette, det skal ikke bare være sådan at de store bare kan tromle der ud af med byen.
- byen kan også delvis bygges op af forskellige emblemer, der laves på samme måde som vi gør i eventyret.
 
Top