• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskabets Eventyr, med et twist - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre hvilke tanker i gør jer om det nye opgavesystem i Broderskabets Eventyr - I kan læse nærmere om det her.
 

DeletedUser748

Guest
det ser lovende ud - det glæder jeg mig til at prøve :)
 

Eragon

Well-Known Member
Allerede efter kun et par timers eventyr, så kan jeg sige at jeg er VILD med det nye høst system :)
 

DeletedUser218

Guest
Fedt system, der er blevet lavet. gør det så nemt at høste embler, uden at skal få muse skader :) men præmier, kunne godt være bedre, end det lagkagehus (triumfbuen)... god hybrid bygning, men ikke vær at bruge så meget tid på.
Jeg har også været med Eragon borderskab, hvor det var super sjovt, at lave de eventyr, og det gik vist meget godt :))
Men jeg tænker at dem at kunne lave en bedre balance, med de embler der skal laves, så man ikke behøver at slette halvdele af bygen hver gang. Har selv forslået på beta at der skal, flere vp embler til hullet, så det ikke kun er baseret på hvem der kan slette mest og bygge flest mini byer, med i stedet hvem der kan planlægge bedst :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser286

Guest
Jeg er også vild med det nye indsamlings haløj og sammen med det hurtige måde at sætte ting over i værksteder og fabrikker på appen
så køre det jo fantastisk...

og ja... præmierne kunne godt være bedre, der er jo grænser for hvor mange triumfbuer der er plads til i vores by
med mindre at vi kunne vinde en byudvidelse :)
 

DeletedUser364

Guest
Der er én ting jeg undrer mig over. Når man har indsamlet eventyrer-genstande burde man vel også kunne benytte dem uden at skulle ofre diamanter på det? Jeg har ikke prøvet for en tests skyld at klikke "Levér".


Elvenar-Eventyr_Point.jpg
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Well-Known Member
Det kan du også. når du har sat alle dem til lever du har så skifter '+'et farve og bliver blå. Herefter står der hvor mange diamanter det koster hvis du vil levere ud over det som du har.
Jeg plejer selv bare at klikke maksimum og så lever. så leverer jeg blot hvad jeg har på lager :)
 

DeletedUser364

Guest
Det kan du også. når du har sat alle dem til lever du har så skifter '+'et farve og bliver blå. Herefter står der hvor mange diamanter det koster hvis du vil levere ud over det som du har.
Jeg plejer selv bare at klikke maksimum og så lever. så leverer jeg blot hvad jeg har på lager :)

Det vil sige, man skal altså ikke lade sig forvirre af, at der står en pris i diamanter. Ikke helt logisk - når man møder et prisskilt plejer det normalt at betyde, at man skal betale den pris, der står der.
Det var da godt, at der var en afklaring på begrebet "maksimum" - altså at det drejer sig om, hvad man selv har liggende - og ikke om, hvad der er plads til.

Tak for afklaringen!
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det var så lidt. Endvidere så hvis du klikker på det blå plus så skifter lever knappen farve til diamantblå og der kommer et tal frem for hvor mange diamanter det vil koste dig at trykke på knappen :) Så du er ikke i tvivl om hvad du betaler ved at klikke på lever knappen :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
.
Jeg vil lige sige at de forskellige ting er temmelig ujævnt vurderet efter hvad chancen er for at producere....
3 sæson, dette er 2 ting som er lige mulighed for at skaffe, er fuldstændigt tåbeligt fordelt, de har intet med hinanden at gøre og kan ikke påvirke hinanden, men den ene kræver kun 50 stk. hvorimod den anden kræver, ja helt tosset, 285 stk., …. :confused:
30,20,:confused:
70,35,30,40,50,20,20,20,:confused:

Hvor ligger fornuften i vurdering hos INNO, er det den samme som gir lov til at lade en snyder fortsætte med sit snyderi, som har lavet denne vurdering, da det også er tomt tænkt. :confused:
.

Hvis du kan skrive på præcis hvilke emblemer du synes der er fordelt forkert, tager jeg det gerne med i min feedback til udviklerne.
 

Metwo

New Member
.
Jeg vil lige sige at de forskellige ting er temmelig ujævnt vurderet efter hvad chancen er for at producere....
3 sæson, dette er 2 ting som er lige mulighed for at skaffe, er fuldstændigt tåbeligt fordelt, de har intet med hinanden at gøre og kan ikke påvirke hinanden, men den ene kræver kun 50 stk. hvorimod den anden kræver, ja helt tosset, 285 stk., …. :confused:
30,20,:confused:
70,35,30,40,50,20,20,20,:confused:

Hvor ligger fornuften i vurdering hos INNO, er det den samme som gir lov til at lade en snyder fortsætte med sit snyderi, som har lavet denne vurdering, da det også er tomt tænkt. :confused:
.
Jeg forstår slet ikke, hvad det er du mener :-(
 

DeletedUser461

Guest
Er enig i alt, hvad andre spillere har skrevet (lige bortset fra post #13 - edderman'me sort) om denne omgang BE. Særligt vil jeg fremhæve den feature på mobil-versionen, hvor man kan vælge at starte alle værksteder på én gang. Denne funktion må meget gerne forblive i spillet - også meget gerne implementeres i browser-versionen.
 

DeletedUser

Guest
Vi tager selvfølgelig feedbacken med videre, der skal dog i beregningerne på antallet medtages hvor hurtigt man kan producere enheder, og hvor meget guld man kan hente igennnem eks nabohjælp... det er meldt videre :)
 

DeletedUser

Guest
de er level reguleret ja, men det er stadigt hurtigere at lave guld end tropper, derfor skal der flere sække guld til end der skal garder ;) det er jo netop det du kommenterer ikke... at der skal mere guld til end tropper ;-D
 

Eragon

Well-Known Member
Nu synes jeg jo ikke at et broderskabseventyr bare skal være et "walk-over" event, det er her hvor de forskellige broderskaber kan bevise hvor godt de kan arbejde sammen om et fælles mål.
Hvad der skal bruges og hvor mange er fælles for alle, jo større en spiller jo flere mønter skal der samles til en møntsæk, og flere tropper til en garde.
Det er er klart at et broderskab bestående af kun små spiller vil få svært ved at samle alle de magiske emblemer fordi de ikke kan tage så mange baner i turneringen, hvor de fleste magiske emblemer kan indsamles.

Jeg så gerne at der kom nogle nye elementer ind i BE fx kunne der bære nogle baner hvor man skulle kæmpe sammen 2-3 spiller mod en større enhed, man skulle opgraderer et X antal lvl ( fx opgrader 100 lvl så hvis jeg opgraderer en bygning til lvl 25 så giver det 25 point, en lille spille opgrader en bygning til lvl 6 så har vi nu samlet 31 point)

på den måde kan der komme endnu mere samarbejde ind i eventyret.
Vi har solo event nok, lad os få mere fællesskab og samarbejde ind i Elvenar :):):):)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er temmelig tåbeligt at 25 skal ligge tilbage med 20--30 enhedsemblemer i 3 bane fordi der kun skal benyttes 50 stk.
For nogen er det stadig ret mange enhedsemblemer. Der er en større del af spillerne end man tror der ikke satser på enheder og kampe. Sidder man af samme årsag kun med en kaserne på niveau 1-5 fx og et arsenal for at producere orker... ja så samler man klart nok ikke ret mange enhedsemblemer. At matche standarderne efter os tosser der bare skal have det hele og derved tvinge alle andre til det samme... det lyder lidt som at fjerne handlefriheden... ja altså hvis man gerne vil være med...
 

DeletedUser367

Guest
Folk har forskellig spillestil og den ene er ikke mere rigtig end den anden. Om man kæmper eller forhandler, er resultatet det samme, møderne bliver taget og begge hjælper deres broderskab lige godt. Den ene er ikke mere 'taber' end den anden - begge har gjort en fin indsats og bør påskønnes ligeligt.

Jeg beklager, Sputnik, men det er svært at opfatte et ord som 'taber' på andre måder end negativt. Hvis du ikke ønsker at fremstå negativt, burde du måske bruge mere postitive ord - og finde forståelsen for andre spillemåder end din frem fra dybet ;)
 
Top