• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskabets Eventyr, med et twist - Feedback og kommentarer

DeletedUser461

Guest
@Hyrdinden .. Jeg ser mere ordene *dårlig spiller* som negativ , end *taber* …
En *taber* er i fleres øjne en der løber rundt om hjørnet for at være bedre end andre.
En *dårlig spiller* påtaler denne direkte negativ, hvorimod *taber* kan altid komme på rette spor igen og har ikke været krænket direkte.

Dette er min forståelse for dette. Derfor har jeg skrevet det sådan

Undskyld mig, men hvor langt væk er du fra dørtelefonen?

Fordi der inde i dit hoved er forskel på graden af hvor negative ord er, eller hvad ordene betyder, så opfattes både "taber" og "dårlig spiller" negativt her i den virkelige verden... og hvis du ikke kan forstå, at dine ord er nedsættende og krænkende, selvom du bliver gjort opmærksom på det, så synes jeg alvorligt, du skal overveje at lade være med at skrive mere her på forum.
 

DeletedUser445

Guest
Aye on topic
Det nye system var genialt, istedet for at bruge oceaner af tid på at tjekke hvad der skulle bruges næste gang og få det til at passe, fyldte man bare ud...
Aye off topic
Jeg ser ikke mig som en taber eller dårlig spiller fordi jeg bruger real cash, når jeg føler det er nødvendigt.
Ej heller føler jeg mig som en taber, når jeg efter at have brugt alle mine enheder i alm. turnering bruger hvad jeg har.
 

Eragon

Well-Known Member
Regnes enheder og guldsække ud i % har en i 3, 10 og 14 sæson samme styrke, …. og derfor er der ikke forskel her på de 2.
værksteder , fabrikker og magisk akademi, er ikke reguleret på samme måde og kan ikke reguleres på denne måde og derfor er en i 10 og 14 sæson langt bedre stillet end en i 3...… Dette er beregnet på matematisk logik....

Et magisk akademi kan kun forbedres ved at bruge diamanter, og så er det lige meget hvilket kapitel man er i, så her kan en spiller i kapitel 3 være bedre end en spiller i kapitel 14 hvis den lille spiller har købt udvidelser til sit akademi.
Det er selvfølgelig klart at en stor spiller som ikke har fyldt sin by med en masse vidunder og gæsterace bygninger kan sætte flere værksteder og fabrikker, og igen kan en spiller der har købt alle byudvidelserne mulighed for at sætte flere end en spiller der ikke har købt nogen udvidelser.

Alt i alt så kommer det hele an på hvor meget plads du vil skabe i din by og hvor meget tid du ønsker at bruge.

Jeg ser ingen grund til at ændre på de forskellige forhold, for med det nye høstsystem, så kan man sidde og lave et smede emblem med et værksted (ja det vil tage 5 dag) men der er ikke længere risiko for at man kommer til at afvise den når der kun mangler en høst.
 

Skolehaven

Well-Known Member
@Skolehaven … Hvis man bevidst prøver at springe over hvor gærdet er lavest, så er man selv skyld i de problemer man får.;)
I et kampspil, er det ikke meningen man skal undgå enheder.:cool:
Jeg er sikker på du personligt heller ikke vil få medlidenhed med en der spiller imod spillet selv.:)

Nu er det faktisk et by bygningsspil, så det at kæmpe er et tilbud, men nej jeg får ikke ondt af at man ikke kan det hele når man ikkevil bygge det hele. Omvendt er det et valg jeg respekterer. Jeg giver kun hvad der for mig at se er gode råd, og jeg forsøger at tilpasse rådene til publikumet uden at dømme dem for deres spillestil. Hvor godt det så lykkedes er jo op til modtagerne at bedømme og ikke mig.
 
Top