• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskabs eventyr...!

Eragon

Well-Known Member
Jeg har haft en snak med flere ledere fra andre broderskaber, snakken har været omkring den nye model af Innogames broderskabs eventyr (BE).

Nogle er utilfredse, skufftet eller kede af den nye model, andre er fuldstændig lige glad og så er der dem der synes at den nye model er ok.

Det jeg nu skriver er primært mit eget synspunkt og tildels mit broderskab "Det Høje Nord" (DHN).

Tror at alle ved at DHN altid har været glede for BE, og altid bestræbet os på at yde det maximale, vi har finpudset vores samarbejde og koordination at måden vi har styret os igennem BE fra gang til gang, der har altid været noget vi kunne forbedre ;)

Med den nye model af BE skal vi lave en del nye emblemer, nogle er udgået og andre er lavet om. Jeg/ har som udgangspunkt intet imod fornyelse, men når fornyelsen bliver en (set med mine/vores øjne) en klar forringelse så synes vi ikke at det er ok.

Det som vi synes er en forringelse af BE er nogle af de nye emblemer og især mængden der skal bruges af dem.

Mystiske efterladenskaber = 9 synsdampe.
Jeg synes ikke at det er en ok udvikling at vi er tvunget til at produkserer en masse ting i akademiet som vi ikke ønsker at bruge, og derfor bare kan sælge igen for at få lidt fragmenter, så vi igen kan lave noget som vi ikke kan bruge i vores by.
Da de forskellige ting tager mellem 3-6 timer at lave og giver mellem 1-23 synsdampe vil det nogle gange tage meget lang tid at lave et emblem og andre gange laver vi et stort overskud af synsdampr som ikke regnes med (stor spild). ved produktion af disse emblemer, kan vi hurtig blive fristet til at bruge rigtig mange tidreduktioner og måske også bruge diamanter for at få akademiet til at skifte muligheder.

Elementar-marmorkugler = 8 relikvier.
Ja det er vel ok at vi skal samle nogle relikvier, og vi har jo også turneringen til hjælp her :cool: men der er spillere der ikke er så meget til de forskellige kampe, og små spillere der ikke har fået åbnet så meget på deres verdenskort, at de kanvære leveringsdygtigt i særlig mange af disse emblemer.
Innogames har tidligere haft et BE hvor vi skulle afleverer relikvieri stierne, den gang var der stort rama skrig over at vi skulle afleverer relikvierne, for folk varbange for at det skulle gå udover deres boost, så den opgave er blevet fjernet.

Fortryllet tiara = brug 3 formular.
Jeg synes at det er lidt upassende at innogames skal bestemme hvornår vi bruger vores formular, det kunne tænkes at der er spillere der har produkseret nogle bestemte formular til brug når de når til et bestemt sted i deres gæsterace. fx så samler jeg formular sammen som jeg kan smide i min by når jeg skal bruge mange mana til en gæsterace.

Spøgelse i flaske = 3 turneringskampe / spir kampe.
Igen skal vi ud og kæmpe, nogle er ikke interesseret i disse kampe, og vil så være lidt tvunget til at bruge en masse vare på at forhandle, hvis deres broderskab gerne vil være med i toppen.

Druidestav = 1 kombinerende katalysator. (kk)
Der skal laves rigtig mange kk, hvis broderskabet vil være med i toppen, hvis man ikke har brugt diamanter på at opgraderer sit akademi så tager det 15 timer at lave en kk, er akademiet opgraderet til lvl 4 tager det 10½ time og 6 timer hvis akademiet er på lvl 5.
Så hvis broderskabet ønsker at være med i toppen, så er alle medlemmer næsten tvunget til at bruge diamanter det koster (hvad jeg husker) 1250 diamanter at få akademiet op på lvl 5.


Nu vil jeg lade jer alle sammen komme jeres kommentar og synspunkter på den nye model, og så håber jeg at vores alle sammens Galadan vil videre bringe det :)

Husk at kom med jeres synspunkter og ikke angribe andre for deres.
 

DeletedUser668

Guest
Tak for en fin og vigtig diskusion Eragon!

Mit synspunkt er dog lidt anderledes end dit!

Jeg medgiver at ”mystiske efterladeskaber” er et dumt og ligegyldigt emblem! Specielt i den mængde det skal benyttes..

At BE kræver at man er aktiv i både Spir og Turnering synes jeg egentlig er en fordel, ikke mindst fordi det giver mulighed, og krav, om stor forberedelse fra tiden som strækker sig fra eventyr til eventyr.

Den nye BE er ikke optimal, ikke mindst ønsker jeg nogle præmier som står mål med indsatsen.

Min største anke ved BE er tilgengæld ikke ændret ved denne nye version: Nemlig at Hullet er for kedeligt!!!
 

Johso6

Member
Efter minmening, er BE blevet noget af en flop, man skal yde rigtig meget, som koster i tid og ressourcer, og belønningen er ting som ikke står mål med tid og ressourcer, især ikke for dem som har opnået en hvis størrelse.

Hundeklanen er lige nu i gang med at stemme om vi skal boykotte BE, fremad rettede, lige nu er der flertal for at boykotte.
 

Alex the king

New Member
jeg er elsker , det gammel og har altid deltaget med liv og sjæl, og ja mange af de nye tiltag er rigtige sjove, men som Eragon ret nogen af de nye ødelægge sammen spillet for og det sjove ved eventyret , da man ikke rigtig kan arbejde sammen som hold
 

Darla

Active Member
Lad mig starte med at jeg godt kan lide det nye BE, for mig er det mere et alm flow af min by, hvis vi lige ser bort fra at det er en fordel med min 10 x lvl1 værksteder og nogle lvl1 produktioner.. men de fleste kan smide noget på lager og lave en lille plads

Jeg skal også være ærlig og skrive..havde BE ikke de 2 artifakter til opgradering af en bygning, tror jeg ikke jeg gad, eller de broderskaber jeg nu sidder i ville nok ikke deltage.

Jeg ( og RomerRiget) ( RR) går ind for at vi vokser vores byer stærkere og det sker blandt andet ved at have en bygning på lvl 10 og ikke feks lvl 8

Da vi fik den nye tunnering fik vi *en ny standard* Der var omrokeret i toppen af listen, og flere broderskaber kunne nu tage 10 kister ..man behøvede ikke længere havde et broderskaber med ene store byer, selv de små kunne nu bidrage..og måske endda bedre end de store, vi ser ihvertfald mindre byer tage flere point.

Nu har vi fået ny BE og jeg tænker..jamen så sæt da en ny standard? Så får DHN mindre point fordi man ikke laver crap i akadamiet og man bruger ikke diamanter osv. Jeg er ikke klar over hvor mange der går efter 1.pladsen og ånder og lever for BE, det har jeg ikke sat mig ind i..men sæt en ny standard for hvor mange point der giver 1 pladsen?

Jeg er helt enig I at præmierne ikke står mål med indsatsen men altså..det er der IKKE noget nyt i. ( overstået vinter event med guidinden? Den bygning er altså til grin)

RR deltager i BE men med minimal indsats, for de 2 artifakter som flere at vores spillere gerne vil have fingerne i. Så vores deltagelse er for de 2 opgradering af Uglen og ikke nogen placering.

Jeg er også BETA spiller og jeg syntes faktisk INNOGAMES har været lydhør overfor vores ønsker... der er blevet ændret i emblemerne. Jeg kan kun opfordrer til at I gør som I gør..laver opslag her, have en spiller eller 2 på BETA og deltage der hvor man bliver hørt. Jeg har personlig også have god oplevelser med at sidde med når udviklerne går LIVE ..der bliver man ihvertfald hørt og man får et svar med det samme ( eller de sender dig et svar efter det er slut)

Darma RomerRiget
 

Eragon

Well-Known Member
Sputnik vil du ikke godt holde dig til det som tråden handler om og kun det.

Hvis du er utilfreds med de forskellige events og deres opgaver og belønninger, så opret en tråd til det.
Det vil gøre det hele meget nemmere at overskue.
 

Arn XIX

New Member
Da jeg først hørte om planerne om en boykot, så tænkte jeg: Det var sku da godt nok en underlig timing o_O
Jeg troede det primært drejede sig om en protest mod de dårlige præmier (som jeg støtter) og størrelsen af kravene til de nye emblemer. Det er primært det snakken går om på betaforum og folk er lidt utålmodige ;)
Jeg havde ikke troet det var for at få genindført det gamle BE :D
Så giver timingen rigtig god mening og så er jeg MEGET imod en boykot.
Det ville svare til en veganer protesterede imod for høje kødpriser :p
Jeg er nemlig lodret uenig med @Eragon . Jeg synes denne model er et stort fremskridt og vil gerne forklare hvorfor ved en gennemgang af emblemerne.

Værksted
Dværgebryggeri: uændret, få 50 drikkevarer (5m produktioner)
Entelav: fjernet, få 35 15m produktioner
Bagerlav: fjernet, få 20 1t produktioner
Tømrerlav: uændret, 10 3t produktioner
Bondefryd: krav gået fra 5 til 10 indkøbskurve (9t produktioner). Denne ændring er jeg meget imod
Smedelav: uændret, 5 24t produktioner
L1 værksteder skal kun bruge 2 min på at lave drikkevarer. Der skal altså klikkes ligeså mange gange, men de er hurtigere at lave (forudsat man bruger L1 værksteder)
Jeg har altid synes enterne og bagerne var de mest trælse værksteds emblemer at lave: man kunne ikke helt gå fra computeren i længere tid for at lave noget andet og det var ikke aktivitet nok til man skulle hænge over elvanar. Jeg er glad for de er væk.

Fabrik
Flakon: fjernet, 1 3t produktion af hver T1 vare
Guldarmbånd: ændret fra 1 9t produktion af hver T1 vare til en bestemt mængde T1 varer
Diamanthalskæde: ændret fra 1 24t produktion af hver T1 vare til 3 24t produktion af T1 varer
Statue: ændret fra 1 48t produktion af hver T1 vare til 2 48t produktion af T1 varer
Jeg er som menneske med boost i marmor ret glad for ikke at skulle bygge L1 stål og planke fabrikker (som fylder der dobbelte af L1 marmor) for at få emblemer. Selv for en elver med boost i stål kræver det meget mindre plads at få emblemer (forudsat selvfølgeligt, at man bygger planke/marmor fabrikker)
At armbånd kræver en hvis mængde T1 varer, gør at man får emblemer for "normal" produktion. Man vil måske øge produktionen for at få flere emblemer, men de henfalder jo ikke og så kan man måske smide en enkelt fabrik på lager udenfor eventyr :cool:

Magisk akademi
Tryllestav: fjernet, få 1 magisk produktion + 100 planker
Magisk drik: fjernet, få 1 fascinerende berigelse (FB) + 100 eliksir
Heksehat: ændret fra få 1 forsyningernes styrke (FS) og 100 silke til få 2 FS/MP/FB
Druidestav: ny, få 1 kombinerende katalysator (KK)
Mystiske efterladenskaber: ny, få 9 synsdamp
Jeg har altid ment, at kombinationen af 1 formular og nogle varer var kunstig og bøvlet. Så jeg er glad for, at det er fjernet.
Formularene får man via "normal" aktivitet (turnering, NH og produktion), så de kommer "af sig selv". Det samme gælder KK. Det kan dog være svært at skrue op for produktionen uden brug af tidsforkortere.
Jeg synes det er en god ide med emblem for fremstilling i akadamiet. Der skal dog ændres på kravet.

Andet
Sæk med mønter: uændret
Elvarisk garde: uændret, producer 3X gruppestørrelse tropper
Vidunderlig samfund: uændret, brug 10 vp på forhistorisk vidunder (FV)
Spøgelse i flaske: ny, gennemfør 3 møder i spir/turnering
Elementarmarmorkugler: ny, få 8 relikvier
Fortryllet tiara: ny, brug 3 FS/MP/FB/inspirende meditation (IM)
Alle disse emblemer fås ved almindelige aktiviteter i spillet.
 

Arn XIX

New Member
Mystiske efterladenskaber = 9 synsdampe.
Jeg synes ikke at det er en ok udvikling at vi er tvunget til at produkserer en masse ting i akademiet som vi ikke ønsker at bruge, og derfor bare kan sælge igen for at få lidt fragmenter, så vi igen kan lave noget som vi ikke kan bruge i vores by.
Da de forskellige ting tager mellem 3-6 timer at lave og giver mellem 1-23 synsdampe vil det nogle gange tage meget lang tid at lave et emblem og andre gange laver vi et stort overskud af synsdampr som ikke regnes med (stor spild). ved produktion af disse emblemer, kan vi hurtig blive fristet til at bruge rigtig mange tidreduktioner og måske også bruge diamanter for at få akademiet til at skifte muligheder.
Jeg medgiver, at der er mange ting, som man ikke kan bruge. Men tidsforkortere og VP kan alle vel bruge?
Jeg synes kravet er for højt, men det har INNO også været opmærksom på og nedsat det 2 gange.
Jeg synes det er godt, at der er en anledning til at få brugt de materialer man får i spiret og ved "salg" af bygninger fra events.


Elementar-marmorkugler = 8 relikvier.
Ja det er vel ok at vi skal samle nogle relikvier, og vi har jo også turneringen til hjælp her :cool: men der er spillere der ikke er så meget til de forskellige kampe, og små spillere der ikke har fået åbnet så meget på deres verdenskort, at de kanvære leveringsdygtigt i særlig mange af disse emblemer.
Innogames har tidligere haft et BE hvor vi skulle afleverer relikvieri stierne, den gang var der stort rama skrig over at vi skulle afleverer relikvierne, for folk varbange for at det skulle gå udover deres boost, så den opgave er blevet fjernet.
Indsamling af relikvier er en af grundpillerne i spillet på linie med indsamling af mønter, varer, forsyninger, tropper m.m. Jeg har derfor meget svært ved at forstå hvorfor det er så slemt.
Du må undskylde mig, men hvad har aflevering af relikvier i et tidligere BE med indsamling af relikvier i dette at gøre o_O
Selvfølgelig blev folk sure over det og det er afskaffet. Det samme er aflevering af varer i BE og der er ikke indført aflevering af noget som helst for at få emblemer.

Fortryllet tiara = brug 3 formular.
Jeg synes at det er lidt upassende at innogames skal bestemme hvornår vi bruger vores formular, det kunne tænkes at der er spillere der har produkseret nogle bestemte formular til brug når de når til et bestemt sted i deres gæsterace. fx så samler jeg formular sammen som jeg kan smide i min by når jeg skal bruge mange mana til en gæsterace.
Brug af formularer er et grundlæggende element i spillet, så de emblemer kommer også af sig selv. Hvis man er "øm" over en bestemt type formular, så bruger man da bare nogle andre og/eller lader andre i broderskabet sørge for de emblemer. Det er jo en holdindsats og alle medlemmer behøver jo ikke at levere alle typer emblemer.

Spøgelse i flaske = 3 turneringskampe / spir kampe.
Igen skal vi ud og kæmpe, nogle er ikke interesseret i disse kampe, og vil så være lidt tvunget til at bruge en masse vare på at forhandle, hvis deres broderskab gerne vil være med i toppen.
Igen et grundlæggende element af spillet.
Hvis man læser tråden om ændringer i turneringen (og mange andre tråde) på beta forum, så vil man opdage at mange mener turneringen/spiret er spillet. Alt andet er for dem bare forberedelse til at klare sig godt der.
Dette er IKKE en holdning jeg deler, men jeg anerkender det er en stor del af spillet.
Hvis du bragte denne bekymring til torvs på beta, ville 95% ikke fatte hvad du dog snakkede om ;)
Jeg har dog en anke mod dette emblem: hvis afslutningen af BE falder udenfor turnering, så kan man ikke hente de emblemer man "mangler"

Druidestav = 1 kombinerende katalysator. (kk)
Der skal laves rigtig mange kk, hvis broderskabet vil være med i toppen, hvis man ikke har brugt diamanter på at opgraderer sit akademi så tager det 15 timer at lave en kk, er akademiet opgraderet til lvl 4 tager det 10½ time og 6 timer hvis akademiet er på lvl 5.
Så hvis broderskabet ønsker at være med i toppen, så er alle medlemmer næsten tvunget til at bruge diamanter det koster (hvad jeg husker) 1250 diamanter at få akademiet op på lvl 5.
Jeg vil faktisk give dig ret. Jeg synes dette emblem er overflødigt og så det gerne fjernet. Produktion af KK (og IM) burde tælle under heksehat.
Jeg mener, at man bør bestræbe sig på at få sit akademi i L5 for de fordele det giver. Men det er en anden snak og skal ikke forplumre denne diskussion.

Der er som jeg ser det 3 store problemer med det nye format, som ikke var der i det gamle:
- armbånd er en flaskehals, fordi antalskravet er for højt. Dette har INNO reageret på ved at nedsætte kravet, men ikke nok.
- efterladenskaber er en flaskehals, fordi antalskravet er for højt. Dette har INNO reageret på ved at nedsætte kravet, bare slet ikke nok
- bønder er en flaskehals, fordi antalskravet er for højt. Dette synes INNO ikke lydhør overfor

Der er som jeg ser det mange fordele ved det nye format frem for det gamle:
- flere af de nye emblemer opnåes ved alm. aktivitet (kamp i spir/turnering, brug af formularer, indsamling af varer, relikvier, formularer m.m.
- flere af de "tidsbestemte" produktions emblemer er forsvundet eller forsimplet, hvilket sparer plads
- det er blevet nemmere for mellemstore spillere at bidrage, som konsekvens af de 2 ovenstående: plads betyder mindre og udviklingsgrad giver ikke markante fordele mht. "aktivitets" emblemer
- små spillere kan også bidrage mere, men er dog stadig begrænset af plads, opdagede provinser m.m.
- store spillere behøver ikke, at smide store dele af deres byer på lager, for at få plads til rigtig mange L1 fabrikker og værksteder. Dette er faktisk den største forbedring: ingen grund til at smadre sin by helt tilbage til stenalderen for at kunne hjælpe broderskabet.

Der er efter min mening ingen ulemper (bortset fra øget krav til bønder) ved det nye format frem for det gamle.
Der er flere af emblemerne, hvor kravene med fordel kunne justeres ned.
Jeg så gerne kravet til "bondefryd" ændret fra 9t produktioner til mængde forsyninger. Det ville være mere i tråd med andre emblemer.

Afleveringen af emblemer og præmierne er stadigvæk helt til grin, men det er en helt anden diskussion (som jeg også gerne tager, men i en anden tråd)
 

Sputnik

Active Member
Undskyld @Eragon hvorfor angribe andre når du beder andre om og ikke gøre det. ?
Har du specielle rettigheder. ?

(citat fra @Eragon )
Husk at kom med jeres synspunkter og ikke angribe andre for deres.
 

Johso6

Member
Hundeklanen (HK) har stemt for at boykotte BE, det næste stykke tid.

Dette hænger sammen med nogen af de opgaver der er, når man kommer op i en vis størrelse, bliver det svært at få plads nok til at kunne få bygget nogen små værksteder og fabrikker som kan hjælpe med diverse produktioner.

Opgaver som at gennemfører møder i turneringer eller i spiret, er et problem, ofte slutter turneringerne før BE er færdig, og i HK er der kun 2 - 3 der bruger spirret, alle andre holder sig fra det (inkl. undertegnet), de fleste synes det er for dyrt i ressourcer eller tropper at komme op igennem spirret.

Jeg er selv så langt på verdenskortet at jeg har ramt muren for udvidelser for over 1 år siden, selv efter Inno har udvidet muligheden for at få mere plads, ved at gennemfører flere provinser, fik jeg det ekstra plads automatisk, da jeg er meget langt på verdenskortet.
Når jeg så i en BE skal gennemfører X antal møder for at få et emblem, kommer jeg så langt ud så det halve er nok.

Når jeg går ind i videns bogen/ forsknings træet, og går til kapitlet Unurs Handlende (det sidst kapitel) kan jeg uden problemer åbne kisten da jeg har udforsket provinser nok, dette selv om jeg mangler at gennemfører 3 kapitler for at nå til Unurs Handlende, men jeg skal stadigvæk gennemfører X antal møder på verdenskortet når jeg deltager i en BE, hvilke tvinger mig længer ud.
Dette hænger sammen med indsamling af relikvier, hvis turneringen er slut, er den bedste måde at samle relikvier på, at gennemfører møder i provinserne.

Andre der er længer end mig i spillet, må også have samme problem.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på forholdsvis nye spiller, som ikke har en chance for at deltage ret meget i BE, da deres ressourcer meget begrænset.
 

Johso6

Member
Glemte lige.
Problemet med at skulle skaffe synsdampe, er efter min mening, den mest ******** opgave der findes, meget af det man kan producer i Akademiet kan man ikke bruge til noget, og det koster i KK og fragmenter, som for nogen er svære at skaffe/ producere.
Få den opgave pillet ud af BE, da den hæmmer mange i at kunne gennemfører BE.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg respekterer jeres beslutninger :)

Men I skal vide at DHN kan og vil ikke bakke op om en konkurrence som udelukkende kan vindes på brug af tidsreduktioner og diamanter...
Det er jo ikke tilladt at benytte epo i Tour de france

Så tillykke til de nye mester i BE De tapre tinsoldater.
 

Darla

Active Member
At man ikke nu kan gennemføre et BE passer simpelthen ikke! Nu ser vi bort fra at ville være top placeret..men blot at gennemføre UDEN at designe en helt ny BE by. Der er på de 3 kort en rute der er mindre krævende end andre så et godt furnuftigt valg kan altså godt få de fleste til at gennemføre.

personligt så jeg da også godt at akadamiet udgik af BE.. der er jeg meget enig mere fordi jeg gerne selv vil bestemme hvad og hvornår jeg skal producere i det....

( jeg har gennemført og fået en placering som nr 9 på beta hvor byerne er meget meget små i SweetsDK) så jo det kan man altså godt.... just had to say it
 

Eragon

Well-Known Member
BE er en konkurrence derfor er det ikke for alle bare et spørgsmål om at være med og gennemføre.

Jeg har syntes at BE har været sjov, det at træne sit broderskab få alle til at stå sammen og ofre sig lidt for fællesskabet, og så se hvor langt vi har kunne komme.

Det er da klart at ikke alle synes at det er fedt at skulle trimme deres by helt og bygge den op til BE, men sådan er det i en konkurrence, hvis man ønsker at være med i toppen så har det nogle omkostninger.

Med den nye model af BE har Innogames fjernet muligheden for at vi kan udvikle vores samarbejde, ja der skal fortsat bygges lidt BE bygninger men ellers er det stort set et spørgsmål om tidsreduktioner og brug af diamanter.

Jeg synes at det er en meget trist udvikling :(

Men jeg vil da ønske De tapre tinsoldater tillykke med sejren
 

Sputnik

Active Member
BE er en konkurrence derfor er det ikke for alle bare et spørgsmål om at være med og gennemføre.

Jeg har syntes at BE har været sjov, det at træne sit broderskab få alle til at stå sammen og ofre sig lidt for fællesskabet, og så se hvor langt vi har kunne komme.

Det er da klart at ikke alle synes at det er fedt at skulle trimme deres by helt og bygge den op til BE, men sådan er det i en konkurrence, hvis man ønsker at være med i toppen så har det nogle omkostninger.

Med den nye model af BE har Innogames fjernet muligheden for at vi kan udvikle vores samarbejde, ja der skal fortsat bygges lidt BE bygninger men ellers er det stort set et spørgsmål om tidsreduktioner og brug af diamanter.

Jeg synes at det er en meget trist udvikling :(

Men jeg vil da ønske De tapre tinsoldater tillykke med sejren


Nu syntes jeg at beklagelser over at DHN ikke kan føre og vinde i BE skal stoppe, og især med jalousi på et andet broderskab der har vundet.

Hvis DHN ikke kan acceptere en seriøs konkurrence hvor de lander langt udenfor 1 pladsen må de bare stoppe medvirken for fremtiden og tie stille som alle andre.

Det skaber ikke nogen fornuft at begynde at håne en anden vinder , fordi man er dårlig taber.
(Det viser kun hvad DHN består af)
.
.
 

Eragon

Well-Known Member
Sputnik vil du godt tage at stoppe....!

Hvis du prøver at se en gang på pointlisten over BE, så er det på ingen måde et spørgsmål om at et andet broderskab har vundet, for vi har IKKE deltaget.

Læs hvad jeg skriver... BE er ikke længer et spørgsmål om samarbejde, det betyder ikke at vi ikke kan vinde, det betyder at vi ikke synes at det er sjovt at deltage.

selvom vi ikke deltager, så går det intet af mig for at lykønske det broderskab der har vundet.
 

Sputnik

Active Member
Sputnik vil du godt tage at stoppe....!

Hvis du prøver at se en gang på pointlisten over BE, så er det på ingen måde et spørgsmål om at et andet broderskab har vundet, for vi har IKKE deltaget.

Læs hvad jeg skriver... BE er ikke længer et spørgsmål om samarbejde, det betyder ikke at vi ikke kan vinde, det betyder at vi ikke synes at det er sjovt at deltage.

selvom vi ikke deltager, så går det intet af mig for at lykønske det broderskab der har vundet.


Eragon STOP dine personlige skaberier, BE er stadig det det altid har været , der er blot sat en stopper for dette tåbelige *trick* med at bygge massevis som DHN og visse andre brugte for at vinde.
Nu er der mulighed for at der er flere der kan deltage og jeres *utilfredshed* med at det er mere reelt spil bør i tage og pakke sammen.

Hvis det er at DHN ikke deltager , så stop jeres skaberi.

Eragon, Måden du skriver på, er klart og tydeligt for at prøve at håne andre klaner med din og fruens utilfredshed.
Jeg kender jer trods alt. Så nu stopper i to og så er det slut.
Fortsætter i , er det jo stadig for at lave hån. husk det.
Stop for guds skyld .
 

ElTara

New Member
Her er to forslag til forbedring af BE spilleoplevelsen:

Guldarmbånd koster for mange T1 varer. Hvad med at alle slags varer tæller med?
Mystiske Efterladenskaber koster for mange synsdampe. Hvad med max 5?

Det er behageligt at der ikke er så meget klikkeri i spillet nu, fordi enter og bager emblem er væk.
Pitten, det bundløse hul, er sjovere end det plejer, fordi vi kunne være med allesammen og komme af med det meste, selv møntsække.
Og ikke mindst fungerede aflevering af emblemer i pit bedre, fordi vi ikke blev slået af hele tiden/glitch og skulle genstarte Elvenar.
 

Eragon

Well-Known Member
Eragon, Måden du skriver på, er klart og tydeligt for at prøve at håne andre klaner med din og fruens utilfredshed.
Jeg kender jer trods alt. Så nu stopper i to og så er det slut.
Fortsætter i , er det jo stadig for at lave hån. husk det.
Stop for guds skyld .

?
Sputnik vi to bliver vist aldrig ening om andet end at vi ikke er enige, du ved intet om mig det viser dit svar tydeligt.
Jeg ved ikke hvorfor du har så meget imod mig og DHN, efter som at det i sin tid var en helt anden person der tvang dig ud af netop DHN, jeg der i mod forsøgte at hånde hånden over dig.

Men det er så takken, det er ok jeg kan leve med det, og jeg bruger ikke tiden på at bekymre mig om det, jeg går mig bare en hyggelig tur ud i det danske vejr ;)
 
Top