• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

bygninger der er udløbet

Darla

Active Member
ØNSKER mig en måde at se en bygning er udløbet.. ja jeg ved godt man kan se det ved at åbne den... men ind imellem får jeg *gemt en bygning et sted* og finder den så ved oprydning... selvfølgelig udløbet... ville være fint med et stort rødt ! hen over bygningen eller nowet..... :p
 

Markmusen

New Member
Undskyld, en bygning udløber aldrig med tiden medmindre den er lavet til det og så ved man det.
En bygning taber kun sin styrke mæssige effekt efterhånden du kommer frem i sæson hvor du får bedre ydende bygninger.

Den eneste måde det kan tjekkes på er allerede i gang.
Ydelsen pr. lod den fylder, stiger efterhånden hvor langt fremme du er i spillet og der er ikke 2 bygninger der er ens nogen steder, med mindre der er 2 byer der er bygget 110% ens op.

EVENT bygninger er de eneste der holder op til 3 sæson, medmindre de opgraderes efterhånden.

Vil du tjekke din by for ragelse har du en mulighed for at gå ind på .. https://www.elvenstats.com/#
og få en oversigt over din by, hvor det er utroligt nemt at se om der gemmer sig noget som skjuler sig bag eller imellem et eller andet.
Dette er også et sted du kan tilrettelægge din by's udseende efterhånden som du skifter sæson og får nye Gæste Racer på besøg.
.
 
Senest redigeret:

Eragon

Well-Known Member
Her bliver jeg nød til at korrigerer dig sputnik/markmussen, der er bla. 3 små bygninger som der kan laves i akademiet:
Oplyst let afstend - den giver alle let afstands tropper øget styrke (150% skade)
Fantastisk magiskfordobler - den giver alle magiske enheder øget styrke (150% skade)
Løssluppen enhedsopgradering - øger alle troppers helbred med 125%
Det er også muligt at vinde en bygning i spiret:
Dværge-våbensmed - øger alle troppers helbred med 150%
Disse bygninger udløber efter 5 dage (giver dog stadig lidt kultur)

Der udover så er der forskellige bygninger der giver VP, potalprofit-formular, VP formular
Disse bygninger holder 50 / 100 dage (giver dog stadig lidt kultur)

Så jo der er bygninger der udløber med deres primær funktion.
 
Senest redigeret:
Top