• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

BYTTEMARKED FOR **OPSTEGNE VARER**

Sputnik

Active Member
Hvad er grunden til at der kun laves uregulære byt, så medspillere i sæson 18 og 19 ikke kan bytte med andre spillere.
ud af 31 sider med **opstegne varer** var der 2½ side med reelle byt, 6 stk. T1 for T1,
samt 28 sider med byt T3 for T1 og T2 for T1 + enkelte T3 for T2.
 

Sputnik

Active Member
Når jeg ser det sådan ser jeg spillet som et spil hvor byttemarked er opsat udelukkende for,
at modarbejde alle andre medspillere.

Sætter jeg byt ind, T1 for T1 -- T2 for T2 -- T3 for T3, forsvinder de indenfor 5 - 25 min T1 normalt med det samme, hvor jeg så kan sætte 3 nye ind igen, det ender ofte med at jeg ikke kan bytte mere da jeg løber tør for
**ANTÆNDTE METALBARRER** på ca. 15 min.

Dette kan ske med T2, men sjældent, men ofte 2 - 3 gange.
dette sker aldrig i T3, da der er ekstreme mængder af KRYDRET SMØREPÅLÆG.

Det sker jeg bruger *tids-reduserende* når jeg med 1 vare er i nød, (normalt T3) .

Efter jeg kan se, at andre spillere er så ivrige efter mine reelle byt,
er det meget uforståeligt for mig at de ikke selv laver de byt,
så andre kunne komme og bytte med dem, i stedet for at de skal vente 6 timer hver gang, for kun et enkelt byt.

Jeg gider ikke vente 6 timer, når det er muligt at skaffe mine varer 3x så meget på 15 min. (kaldet tidsspild):confused:

Muligvis er jeg et tosset paphoved når jeg gør det sådan og samtidig vil undgå at udelukke mindre spillere,
men det er en fornøjelse at være et sådan menneske. ;)


M.V.H.
Sputnik
 

Darla

Active Member
Når man handler med handelsmanden får man jo varerne med det samme, det er rigtig man skal vente for at sætte en ny handel op enten de 6 timer eller til ens handler er taget.

Det er ikke altid den samme varer der er mange af, syntes det varierer som flere og flere låser op for kap 19 og kap20

Det er jo nok helt klart mængden der afgør det da man får mange opstegne ved at handle kryds.
Det udelukker jo desværre nogle fra at handle hvis de ikke har alle 3 oplåst og i kap 20
 

Sputnik

Active Member
Når man handler med handelsmanden får man jo varerne med det samme, det er rigtig man skal vente for at sætte en ny handel op enten de 6 timer eller til ens handler er taget.

Det er ikke altid den samme varer der er mange af, syntes det varierer som flere og flere låser op for kap 19 og kap20

Det er jo nok helt klart mængden der afgør det da man får mange opstegne ved at handle kryds.
Det udelukker jo desværre nogle fra at handle hvis de ikke har alle 3 oplåst og i kap 20

Det er sandt som skrevet.
Den mulighed vi havde da 18 startede var det ikke muligt at opsætte krav T1 for T2 / T3. Alle byt var T1 for T1.
Det er her der er problem for 18 og 19 sæson at der er så sjældent nogen der laver disse T1 for T1 og T2 for T2, selv T3 for T3 eksister sjældent.

Det er her samarbejdet imellem spillere er knækket sammen.

Det ses på de bud med T3 varer hvor byttet er faldet til under 3500 da de har lagt der 4-6 døgn uberørt.:rolleyes:
.
 

Eltina

Active Member
Udfordringen er nok at dem der er færdig med kapitel 20, ikke producere opstegne vare eller køber en købmand.

jeg kan se de opstegne vare der er mangel vare lige nu, ikke er de samme som da jeg blev færdig for 3 md siden.
jeg manglede smørrepålæg, men fandt en fra et andet Broderskab at bytte med.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Udfordringen er nok at dem der er færdig med kapitel 20, ikke producere opstegne vare eller køber en købmand.

jeg kan se de opstegne vare der er mangel vare lige nu, ikke er de samme som da jeg blev færdig for 3 md siden.
jeg manglede smørrepålæg, men fandt en fra et andet Broderskab at bytte med.
Dem der er færdige i 20 viser og påvirker ikke de byt der er sat op.

Jeg tror der er mange der kigger efter om der er en der har boost i den vare de mangler,
der er flere der skriver og laver den slags med mig, så dem er der nok mange af.
Det ligger nok til grund for måden der lægges byt ud på.

Bitte byt med 1800, 2000, 2200, er dem der altid får mine varer, da 1 byt for mig svarer til ca. 4 byt for dem.
Sådan kører alt for mig i T1-gruppen så de kan få deres varer hurtigere.... det var jo en plage for os da vi startede på 18.

Lige nu ses der mange flere T1--T1, T2--T2, T3--T3, .. og kun 14 sider med byt , det er meget sikker på er fordi byt tages meget hurtigere.
 
Top