• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Døde naboer

DeletedUser69

Guest
:eek: Hej :eek:
Jeg tænkte på jeg har stadig 2 døde naboer spillere der er begyndt opgradering af rådhus og ( ved ikke ) stoppet med af spille, de har været der i 3 måneder og faktisk sådan siden jeg opdagede dem. er der planer om at fjerne dem,`???? der er laaaaaang over de 20 dage eller hva der står til de sku skal fjernes. skal man bare leve ´med dem når man går sin daglige nabo besøgs runde eller tager i hånd om dem. ska i bruge navnene eller hva skal der ske med dem.??? Bulk.:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser66

Guest
hm. jeg vil nu heller bare leve med dem, frem for at de begynder at fjerne di indaktive spiller. kan jo se hvordan det er gået for "inno" på dette område, på beta serveren.
der fjernede de, de ikke aktive spiller. med det resultat, at mange nu nesten igen naboer har mere.
Personligt har jeg på beta. opdage 63, nabopladser. deraf er de 26 beboet. ergo mangler der 37 naboer. hvilket man let kan mærke på bundlinjen. især når man tænker på hvormange mønter der går tabt hver dag :)

så personligt. håber jeg ikke at der bliver rydet op i inaktive naboer. :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er vel mere et spørgsmål om at man når man fjerner en inaktiv spiller erstatter denne med en nystartet spiller? Hvis man i spillet har en liste over alle inaktive og erstatter dem enten tilfældigt hver gang en ny konto starter eller inde fra og ud, så vil de tomme pladser ikke opstå
 

DeletedUser70

Guest
det jeg tror der bliver tænkt på er, at de "døde" naboer ikke giver mønter da de er stoppet midt i en opgradering af rådhus og derfor ikke kan modtage nabohjælp. har selv et par stykker der bare står.:(:(
 

DeletedUser69

Guest
Hvis bare man kan besøge dem er jeg ligeglad med om de er aktive men når rådhuset står under opgradering altid og der ikke er andet at besøge så kalder jeg dem døde naboer
 
Top