• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

dav i skuret

DeletedUser69

Guest
Er der ingen servise her inde , har siddet ved bordet 2 timer :):D:D:D:D
 

DeletedUser43

Guest
Og man skal endda selv huske det man vil spise oveni ;)
 

DeletedUser66

Guest
begynder at føler lidt. at det er som om de er ved at prøve på, at for spillet afviklet.
der er ikke noget officel hjælp rigtigt mere herinde.
support køre langsomt. hvis den overhovedet er der.
" har ikke gidet bruge den på det sidste, da jeg føgler det. som om det er at slå i en dyne. man kommer ikke videre.. "
de er begyndt at fjerne naboer. der ved får folk der bruge nabohjælp. mindre at gøre med i mønter. så nogle af folk kørt træt den vej.
De har ødelagt opgaverne, så folk ikke rigtigt kan brug dem til det helt vilde.
så jeg må nok erkende, at jeg nok ikke ser meget positivt ved dette spil.
 

DeletedUser69

Guest
HØRT HØRT : Det kan ikke siges bedre tror du har ret i det.
 

DeletedUser69

Guest
Nå nu sidder jeg her og spiller poker ,,Det er rigtigt kedeligt at spille alene.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
begynder at føler lidt. at det er som om de er ved at prøve på, at for spillet afviklet.
der er ikke noget officel hjælp rigtigt mere herinde.
support køre langsomt. hvis den overhovedet er der.
" har ikke gidet bruge den på det sidste, da jeg føgler det. som om det er at slå i en dyne. man kommer ikke videre.. "
de er begyndt at fjerne naboer. der ved får folk der bruge nabohjælp. mindre at gøre med i mønter. så nogle af folk kørt træt den vej.
De har ødelagt opgaverne, så folk ikke rigtigt kan brug dem til det helt vilde.
så jeg må nok erkende, at jeg nok ikke ser meget positivt ved dette spil.

Hej!

Først og fremmest skal jeg beklage at svartiden på Support har været så langsom - En del af processen med at jeg bliver kørt i stilling som Community Manager er også at vi arbejder på at få den bragt ned.
Der går nok et par uger før det kører helt gnidningsfrit da der er mange nye ting jeg skal lære, men jeg håber folk hurtigt vil opleve en forbedring.

Jeg kan i hvert fald love jer at der absolut ikke er nogen planer om at afvikle spillet!

Jeg er opmærksom på problemet med naboerne, og håber at blive klogere på det i løbet af næste uge.
 

DeletedUser66

Guest
begynder at føler lidt. at det er som om de er ved at prøve på, at for spillet afviklet.
der er ikke noget officel hjælp rigtigt mere herinde.
support køre langsomt. hvis den overhovedet er der.
" har ikke gidet bruge den på det sidste, da jeg føgler det. som om det er at slå i en dyne. man kommer ikke videre.. "
de er begyndt at fjerne naboer. der ved får folk der bruge nabohjælp. mindre at gøre med i mønter. så nogle af folk kørt træt den vej.
De har ødelagt opgaverne, så folk ikke rigtigt kan brug dem til det helt vilde.
så jeg må nok erkende, at jeg nok ikke ser meget positivt ved dette spil.

Angående dette, var vel også inden din tid Galadan.
Var dog mere pga. at der var lige blevet frigivet Vers. 0.30. med alle den ændringer. og ikke nok med dette. så fordufter Lykke bare sårn uden vidre.
samtidgt inden for den uge. begynder naboer og blive fjernet.
Og de enste der er til at kunne evt. svar på lidt af det der forgår, er de der spille på beta. ergo er der kun begrænset hjælp at hente..

Og ja. det kræve lidt tid at lære en del nyt. især når man bare er blevet smidt ud idet. udet det helt ville baggrund..
Skal da nok PRØVE at holde mig lidt i ro. Kan dog ikke love det 100% :confused:
 
Top