• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat og feedback til Halloween-eventen.

DeletedUser37

Guest
Wuhu, glæder mig :D
Har været igennem det på beta, og det var bestemt positivt :D

Håber bare at tekster og antal ting der skal samles, er korrekt denne gang :) (var de på beta, men hentyder til tidligere begivenheder)
 

DeletedUser37

Guest
Hvad tid kan vi cirka regne med at det starter?
Og skal vi reloade spillet, eller dukker det op af sig selv? :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Wuhu, glæder mig :D
Har været igennem det på beta, og det var bestemt positivt :D

Håber bare at tekster og antal ting der skal samles, er korrekt denne gang :) (var de på beta, men hentyder til tidligere begivenheder)

Det håber jeg sandelig også! :)

Jeg må desværre ikke give et nærmere tidspunkt end "eftermiddag" - Men lad mig bare sige at jeg forventer den snart går live. ;)
 

DeletedUser37

Guest
Så længe jeg ved om jeg skal reloade spillet, så jeg ikke ender med at vente forgæves, efter det er udkommet :p
 

DeletedUser277

Guest
Ikke hos mig :p det krævede bare lidt bevægelse mellem bygninger og verdenskort
 

DeletedUser37

Guest
Er igang med opgave 6, og indtil videre har tekst+antal passet :D
 

Eragon

Well-Known Member
Et event der ikke har været nogle mærkbare fejl i :)

Kunne dog godt tænke mig en lille smule mere ny tænkning, så det ikke hver gang er de samme opgaver vi skal løse i de forskellige event.
Det kunne fx være:
- yde x antal gang nabohjælp
- man skal samle forsyninger/mønter/vare i 24 timer, og alt efter hvor maget man samler, får man en belønning der efter.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
- yde x antal gang nabohjælp
- man skal samle forsyninger/mønter/vare i 24 timer, og alt efter hvor maget man samler, får man en belønning der efter.

Jeg sender dem videre når jeg skal udfylde feedback-rapporten. Andre/flere forslag er meget velkomne!
 
Top