• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat og spørgsmål vedr. 1.16

DeletedUser

Guest
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der undrer mig over den nye pris for byudvidelser - kan være jeg læser forkert, men jeg kan ikke få det til at stemme med mit max på Rådhuset.
 

Vedhæftede filer

  • Byudvidelser.jpg
    Byudvidelser.jpg
    21,5 KB · Set af: 184

DeletedUser

Guest
Jeg er kommet til nr. 34 og har oprettet en fejlmelding på den for jeg skulle iflg. Wiki oplysningerne betale 7000t for den og ikke 16000t - så må vi se hvad der sker med det :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja det tør siges, må da indrømme at jeg gloede en ekstra gang da jeg lige var inde for at tjekke hvor mange provinser jeg manglede inden næste udvidelse så kom jeg lige til at kaste et blik på byudvidelse og sandt at sige jeg troede ikke mine egne øjne, men mon ikke det bare handler om at de har fundet endnu en måde at holde os tilbage på :D- eller måske en lille enkelt taste fejl blandt de øvrige ;)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har svaret i din anden tråd - Det er hverken eller. :) Hvorfor den lige er endt med at vise dét tal som fejlvisning, kan jeg desværre ikke kaste lys over.
 

DeletedUser100

Guest
Jeg forstår for det første ikke det der med at Manaen skulle "henfalde med 10% om natten", kan vi få en uddybning af det? :)

Ydermere - Hvorfor skal de nye kulturbygninger i skovelverkapitlet lige pludselig have vejforbindelse?? Jeg håber det er en fejl :confused:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg går ud fra det er fordi de skal have adgang til dit rådhus for at kunne sende manaen hen til dit lager i rådhuset :)
 

DeletedUser100

Guest
"Jeg ved ikke om jeg er den eneste der undrer mig over den nye pris for byudvidelser - kan være jeg læser forkert, men jeg kan ikke få det til at stemme med mit max på Rådhuset."
"Jeg har svaret i din anden tråd - Det er hverken eller. :) Hvorfor den lige er endt med at vise dét tal som fejlvisning, kan jeg desværre ikke kaste lys over."
Kunne blinde mig der ikke kan finde nogen anden tråd med det spørgsmål / svar, få at vide hvad der så er rigtigt i den forbindelse? :D Vi kan nemlig heller ikke heltr finde ud af hvorfor prisen pludselig er SÅ høj? :eek:
 

DeletedUser37

Guest
Vi har på beta forum virkelig efterlyst at woodelves (skovelvere :p ) kom på wiki-siden, men de er desværre ikke nået så langt endnu.
Jeg håber at det sker snart, så man kan få et bedre overblik over bygningerne og hvad de kan.

En eller anden dag ender jeg med at komme til at skrive et helt svar på engelsk her, fordi jeg også er aktiv på beta forummet :p
 

DeletedUser100

Guest
Xzenia - der kommer ingen poster op under dit navn via det link, så jeg er stadig fortabt :D
Drillenisserne er startet tidligt i år tror jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Det kan være, men har lige tjekket den er den 4 øverste på listen og overskriften er
Byudvidelser
Håber det kan hjælpe dig med at hitte den ellers må vi jo efter drillenisserne - de skal ikke lukkes ud så tidelig:D
 

DeletedUser37

Guest
Nu hvor wiki (beta) er opdateret, vil jeg lige sige:
Jeg synes det er lækkert at tidsintervallerne for skovelvernes bygninger, kører i 3 og 9 timer :D Så kan jeg nemlig koordinere det med alle mine andre bygninger. Det bliver rart at have færre tidspunkter at skulle huske at tjekke :)

Link til de interesserede:
https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=WoodElves
 

DeletedUser100

Guest
Jeg vil stadigvæk gerne have en uddybning af det med at Manaen skulle henfalde om natten, hvordan foregår det..?
Og hvornår synes Inno at det er "nat", fra/til kl?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg så et sted der står der forsvinder 10%. Men jeg har ikke lige fanget om det er til midnat eller klokken 2 om natten eller løbende for spillerne så der ikke kommer spidsbelastning på serveren eller...
 
Top