• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Den nye turnering VS gruppestørrelse

DeletedUser218

Guest
Hejsa :)

Har 2 spørgsmål :)

Har læst lidt på beta, at man laver om på turneringen, så man kun skal spille en kamp, istedet for 4, fedt nok :)
Ser også de diskutere meget, om den "frivillige opdatering af gruppestørrelser" (som de også lige har gjort, nemmer at opdatere, ved at fjerne krav, at man skulle bruge gæsterace ting, men kan ikke fortryde dem, hvis de først er forsket! )

Så tænker der er en dyber mening med det, som jeg ikke har forstået endnu:

Hvis man er til manuelt/auto kæmp, vil det så kunne betale sig, at opdatere, de frivillige opdateringer?
Hvis man er til at handle sig frem, er det så dårligt at opdatere, de frivillige opdateringer?


Dejligt at være tilbage HBB :)
 
Så vidt jeg forstår, vil de frivillige opdateringer af gruppestørrelser ikke længere have nogen som helst indflydelse på turneringerne.

Citat fra CM på den engelske server, der anvendes som test af det nye turneringssystem:

Uncertainty if Squad Size Upgrades should be completed. - From our point of view: yes. With the Tournament improvements, we took away the one negative factor regarding optional Squad Size Upgrade technologies, namely that they made Tournaments harder. Optional technologies have no influence on the new Tournaments whatsoever anymore and, therefore, there are no downsides to unlocking these technologies. It is, of course, up to you if and when you would like to do so.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes ikke at der kommer noget svar på hvad de frivillige gruppestørrelser gør..
Hvis de ikke giver os spiller nogen fordele ar forske dem, så vil jeg klart heller bruge mine VP i en af mine vidundere.
 

Silvertoe

Member
Jeg synes ikke at der kommer noget svar på hvad de frivillige gruppestørrelser gør..
Hvis de ikke giver os spiller nogen fordele ar forske dem, så vil jeg klart heller bruge mine VP i en af mine vidundere.
Jeg troede at de gjorde, at provinsudforskningerne blev lettere - idet man får større hære. Men hvad ved jeg. Lige nu er jeg oppe i at skulle åbne 18 provinser for at få en udvidelse - og jeg har ikke check på, hvornår det står stopper (altså med udvidelser uden at skulle bekoste diamanter).
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg synes ikke at der kommer noget svar på hvad de frivillige gruppestørrelser gør..
Hvis de ikke giver os spiller nogen fordele ar forske dem, så vil jeg klart heller bruge mine VP i en af mine vidundere.

Som @Silvertoe beskriver, så øger de din enhedsstørrelse i møder på kortet, så det bliver nemmere at besejrede fjender du møder der.
Med den nuværende turneringsstruktur har mange undgået dem, da de også øgede sværhedsgraden i turneringer, den ulempe bliver fjernet med den nye struktur.
 

DeletedUser235

Guest
@Galadan den udlempe kunne man have fjernet for lang tid siden ved kun at tælle de tvungne opgraderinger af gruppestørrelse med i turnerings gruppestørrelsen.
Den eneste fordel ved at tage dem med det nye system er at man kan øge træningsstørrelsen fra dværgvolden samt at alle vidundre der producerer tropper kommer til at give mere.
 

Eragon

Well-Known Member
Nu kan jeg have taget fejl..
Men de gruppestørrelser jeg har forsket, har ganske rigtigt gjort antalet at tropper jeg kan stille med større, men jeg synes også at størrelsen på fjendernes grupper bliver størrer.
Så jeg synes som sådan ikke at mine provinskampe bliver nemmere....

Jeg oplever større gevinst ved at bruge VP-erne i de forskellige vidunder som gør mine enheder bedre, frem for at forske gruppestørrelser...
 

DeletedUser235

Guest
Fjendens gruppestørrelse følger kun din gruppestørrelse i turneringerne, i provinserne på kortet bestemmes fjendens gruppestørrelse af hvor mange provinser du har spejdet og omkostningerne det koster dig at spejde, derved vil en større gruppestørrelse gøre kampene lettere..
At de frivillige opgraderinger af gruppestørrelsen ikke længere tæller med i turneringsgruppestørrelsen er næsten det eneste positive man kan sige om den nye/kommende turneringsstruktur:-(
 

Eragon

Well-Known Member
Når nu jeg er langt længere ude end hvad der er nødvendigt, er færdig men forskningen, og ved at jeg har spejdet provinser i overskud til næste kapitel ;) (Håber at det snart kommer). Så der er ikke så meget for mig at komme efter, ved at forske de frivillige gruppe størrelser.

Desværre var vi ikke så heldige at der var nogen avancerede spejder i det sidste kapitel, så den evighed det tager for en spejder at nå ud til verdens ende blev desværre ikke forkortet til kun at tage en "lille" evighed :p
 
Top