• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Den store udgravning (Amuni 2023) - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Feedback og kommentarer til vores nye begivenhed modtages gerne - Læs introduktionen til begivenheden her.
 

Eltina

Active Member
På beta når der skal købes redskaber
vær obs at ved køb er der 1 skovl og 3 af de andre.

så man kan hurtig få problemer med at komme til højre.
450DC8A7-F1BD-444B-A459-557513F0E1F9.jpeg
 

Darla

Active Member
er enig, normalt hed det sig at det bedst kunne betale sig at købe de største pakker. På beta købte jeg lidt flere små pakker da jeg ellers gik i stå på kortet....
 

Sputnik

Active Member
Der skal være et sted hvor vi bliver blokeret af spillet og tvunget til at invistere penge, hvis vi ikke opdager et trick på forhånd.

(Temmelig egoistisk lavet.)
 

Eltina

Active Member
Der skal være et sted hvor vi bliver blokeret af spillet og tvunget til at invistere penge, hvis vi ikke opdager et trick på forhånd.

(Temmelig egoistisk lavet.)
Jeg bruger ikke penge.
men jeg fortælle gerne hvad vi finder ud af på beta.
 

Sputnik

Active Member
Jeg bruger ikke penge.
men jeg fortælle gerne hvad vi finder ud af på beta.
Ingen påstår du bruger penge i det jeg skriver.

Der skal være et sted hvor vi bliver blokeret af spillet og tvunget til at invistere penge, hvis vi ikke opdager et trick på forhånd.

(Temmelig egoistisk lavet.)
Jeg nævner jo, **hvis vi ikke opdager et trick på forhånd.** som du jo har lagt mærke til, ligesom andre.
 

Hanne-dk

New Member
1677924353480.png


Hvorfor kommer dette?
Jeg er i kapitel 3.
Kan jeg gøre noget for at komme videre.
Hvordan kan andre være meget længere?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis der er yderligere kommentarer eller feedback til denne begivenhed, vil jeg gerne bede om det nu - Da jeg snart skal videreformidle hvad de danske spillere synes om den.
 
Top