• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Diskussion og debat om version 1.26

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan du komme med kommentarer og feedback på opdateringen til version 1.26 - Du finder noterne til opdateringen i denne tråd.
 

DeletedUser235

Guest
Når jeg kigger på min militær lejr og holder markøren over mine enheder plejer jeg at kunne se hvor mange stjerner jeg har på de enkelte typer af enheder, nu bliver der vist et ? over alle enheder.
Er der en årsag til dette?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er ikke helt med på hvor du mener - Har du mulighed for at lave et screendump og lægge op her?
 

DeletedUser235

Guest
Elvenar - 03-04-2017 22_01_52 (2).png


For enden af feltet hvor der står Elite bueskytte plejer der at blive vist hvor "mange stjerner" man har på den enkelte enhedtype nu bliver man spist af med et ? :)
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Ved ikke helt hvilken opdatering det startede ved, men den gamle irriterende fejl med at browseren går død under nabobesøg ved specielt store spillere :mad:

Jeg har endda prøvet nogle gange hvor min bærbare er frosset helt og den eneste mulighed var at slukke den på den hårde måde og så starte Windows op igen. Andre gange har det været muligt at genstarte browseren (Chrome) eller der har været et ShockWare crash og dermed kunne spillet bare indlæses igen.

I dag fik jeg dog en noget anderledes fejl:

upload_2017-4-6_8-40-12.png

Håber det kan være en hjælp til InnoGames om at få løst dette problem ..

/bambi
 
Top