• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

[Diskussion] Version 0.28

DeletedUser

Guest

ThreadHead.png

Kære mennesker og elvere :)

Her er tråden, hvor I kan diskutere og komme med feedback til opdateringerne i version 0.28, som blandt andet indeholder lanceringen af de forhistoriske vidundere. Se release noterne her!

Vi glæder os til at høre fra jer :)

Mange hilsner
Dit Elvenar Team


ThreadFoot.png
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har endnu ikke helt styr på alle de nye ting ved denne opdatering.. Men en af de ting som jeg har lagt mærke til et at verdenskortet er, efter min mening, blevet meget forringet. før kunne jeg se meget mere af kortet end jeg kan nu. Nu kan jeg dårlig nok se den nabo der ligger lige over og lige under mig.
Det generer mig rigtig meget, når jeg tager min daglige tur rundt for at yde nabohjælp, og når jeg skal ud vælge en ny provins som jeg vil indtage.
Jeg havde gerne set at den nye opdatering havde gjort at man kunne zoom ud på verdenskortet, så jeg kunne se endnu mere. men hvor er vi hende når man ikke en gang kan se sin nabo....!

Det er en ommer....!

Mvh
Eragon
 

DeletedUser43

Guest
Men til gengæld "virker" kortet, så det er jo både godt og ondt, men ingen tvivl om at det er ærgerligt man ikke kan se så meget mere som man var vandt til :O
 

DeletedUser69

Guest
bob bob o_O:confused:. først det med kortet . ENIG det er en forfærdelig ting og enig ku godt bruge den zoom ind ud for at få et overblik evt. for at vide hvor ens klanvenner ligger på verdenskortet. Beklager men har stadig tit problemer for ikke at sige hver gang jeg går min omgang så stener SPILLET ikke pc kan tit ikke tage meget mere end 5 naboer eller klanvenner før den går i ged , eller nogen gange hvis man tager et kik på topspillerne så er den der igen .Som regel virker det at bruge f5. Synes selv min pc er ok . kan trække w o w og andre spil af den slags så virkelig trækker noget. : er der et krav til hvad det kræver at trække spillet og hvor tester / finder jeg det . mit net er 80/30 så skulle da ku følge med. Evt. andre der stadig har problemer selvom det da har hjulpet med spillet ?? Hilsen Bulk
 

DeletedUser22

Guest
bob bob o_O:confused:. først det med kortet . ENIG det er en forfærdelig ting og enig ku godt bruge den zoom ind ud for at få et overblik evt. for at vide hvor ens klanvenner ligger på verdenskortet. Beklager men har stadig tit problemer for ikke at sige hver gang jeg går min omgang så stener SPILLET ikke pc kan tit ikke tage meget mere end 5 naboer eller klanvenner før den går i ged , eller nogen gange hvis man tager et kik på topspillerne så er den der igen .Som regel virker det at bruge f5. Synes selv min pc er ok . kan trække w o w og andre spil af den slags så virkelig trækker noget. : er der et krav til hvad det kræver at trække spillet og hvor tester / finder jeg det . mit net er 80/30 så skulle da ku følge med. Evt. andre der stadig har problemer selvom det da har hjulpet med spillet ?? Hilsen Bulk

Det med kortet og kanten først, det vil de se om de kan lave om, så vi får nok snart et nyt kort med mindre kant omkring, det er hvad de mere eller mindre har lovet, og så er der blevet foreslået at lave pile i top og bund og sider, så man kan bruge dem til at flytte korte, men det er kun et forslag.

De fleste har fået løst det med at spillet ikke viser de byer man besøger, hvor man før skulle genstarte spillet for at komme videre, men ikke alle, der er 3 ting du selv kan gøre.
1. Clear history i din browser
2. Brug Chrome eller firefox browser, de køre begge flash games meget bedre end IE (Microsofts browser)
3. Når du skal lave besøg, så set dine settings til lav, det burde også hjælpe. (tandhjulet nede i bunden, og så tandhjulet der kommer frem, der sætter du flueben i "hardware hastighed" og du sætter "grafikkvalitet for by" på lav.... og har du problemer med dine kampe, så sæt grafikkvaliteten ned på dem også.
Så kan det jo være du snart kan komme op til mig, der er altid kaffe sat frem til besøgende.
mvh. Lozif.
ps. Man kan ude på kortet trykke på ctrl og så scrolle ud, og derved få et større kort, men det kan give problemer, hvis man kommer for langt ud, man kan også gøre det i settings oppe i hjørnet af browseren + eller - ved de 100% størrelse.
 
Top