• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

[Diskussion] Version 0.31

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her er der plads til diskussion og feedback til Ver 0.31 - Skyd endelig løs!

Ændringerne kan findes her
 

DeletedUser69

Guest
har lidt svært ved at finde de indbyggere i gaderne kun dem der altid har stået ved bygningerne og lavet deres arbejde det er jo ikke nyt
vil også tilføje at mailen stadig kommer frem igen hvis du går på verdenskortet og evt besøger nogen .når du kommer retur er mailen der igen såå... GODT FORSØGT
Behøver ikke besøge nogen for at få mailen igen nok bare at gå på verdenskortet
kan tilføje her kl 19.12 at huse stadig forsvinder når de er færdige og skal reset for at se dem igen
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser70

Guest
Ved selvfølgelig ikke om der kommer mere opdatering i løbet af dagen, men i så fald er det IKKE ændret.
Kan kun sige: Det`en ommer.:cool::cool::cool:
 

DeletedUser100

Guest
jeg har heller ingen folk i gaden... til gengæld blev den dobbelte opkrævning af guld og forsyninger i det mindste rettet, så det er fint :) Men jeg savner liv i gaden :D
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

I har ganske ret med de manglende beboere - Der gik åbenbart ged i den i sidste øjeblik. De skulle gerne komme som et hotfix i løbet af i morgen.
 

DeletedUser22

Guest
Det er fint nok med et hotfix, men det hotfix de har fået på beta ser da ud til at det har samme kvalitet som patch 0.30 ergo bringer flere problemer end det løser.
Lige nu har jeg følgende problemer, kortet loader ikke altid som det skal, og det er værst i mellem i venstre side af mit kort og ned af mod bunden.
notifikationer fra mail og besøg kommer stadig tilbage når man kommer tilbage til sin by, og hvis jeg så endelig kommer ind i de byer, så fryser spillet når jeg skal ud på kortet igen.
Nu kommer det blå udråbstegn også frem ved de missioner der kun er halvt løst, selv om man har klikket det væk.
Når man høster mønter får den ikke alle husene med selv om man gør det ordenligt.
 

DeletedUser22

Guest
og rådhuset giver forkert antal mønter når jeg får hjælp der. oftest for mange.
 

bambi

Active Member
Lige som Lozif har jeg problemer med Verdenskortet - det loader ikke rigtigt og tit værst i venstre side og nedad. Mangler stadig 60 naboer og har 12 jeg kan besøge, men det tager efterhånden 6-8 reloads af spillet for at komme igennem nabobesøgene, da spillet fryser efter man har ydet nabohjælp og prøver at gå tilbage til Verdenskortet.

Oplever også stadig, at der kommer til at stå 13.200 modtagne mønter under Kultur/Befolkning når jeg skifter mellem klan medlemmer og yder nabohjælp til dem.

Antallet af nye beskeder og notifikationer kommer også hele tiden frem igen hos mig.

/bambi
 

DeletedUser66

Guest
Der gik åbenbart ged i den i sidste øjeblik.
Gad godt vide hvor stor den GEDEFARM er hvad innogames ejer..
syntes nærmest. der en del gede fri hver gang. eller næsten hver gang :)

og så fatter jeg stadig ikke. hvorfor innogames stadig ikke tager betaserven mere alvorlige. Få dog skditet først til at virk ordenligt på beta før i smide det ud på de andre server..
andre virksomheder smide vel heller ikke prodotyper bare ud i handel. vil dette ikke er færdig afprøvet..:confused:
 

DeletedUser69

Guest
nå der er da kommet befolkning i gaderne nu :eek::rolleyes::rolleyes: bulk
Men de pokkers læste mails kommer STADIG STADIG
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der er netop blevet kørt en hotfix ud på alle servere med følgende rettelser:


For mange/for få mønter i forbindelse med nabohjælp.

"Quest færdig"-lyden gentager sig selv i forbindelse med skærmskifte.

Beboere på gaderne i byen.

Ingen mønter/forsyninger når man hjalp naboer, mens ens eget rådhus var i færd med at blive udvidet.

404 (ikke fundet)-fejl når man besøgte store byer på kortet.

Som altid sætter jeg pris på eventuelt konstruktiv feedback hvis i opdager nogen fejl. Af tidshensyn er det ikke alle indlæg der bliver svaret på, men de bliver læst.
 
Top