• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

[Diskussion] Version 0.33

bambi

Active Member
Har lige gået min runde med nabohjælp til klanen og naboer på Verdenskortet.

Det positive:
  • Det lader til at Verdenskortet nu kommer frem hver gang man har besøgt en nabo
Det negative:
  • Det kører langsomt
  • Nogle gange kom klan listen ikke frem når jeg klikkede ind på den efter at have ydet nabohjælp og skal finde frem til det næste klan medlem på listen - så skal man lige skifte mellem fanerne med information og medlemsliste et par gange og så kommer den til sidst (måske den ville komme selv om jeg ikke skifter, men var i så fald ikke tålmodig nok)
  • Når man går til Verdenskortet hænger load af Verdenskortet ind imellem, så det kan tage noget tid at få Verdenskortet frem (men det kommer frem)
  • Nogle gange vises nabohjælps Mønter og Forsyninger/Varer først når jeg kom til Verdenskortet - altså noget sent
  • Køb af en Bog for Mønter reagerede ikke lige med det samme, så efter at have klikket 3 gange, så fik jeg en Bog (blev heldigvis også kun trukket Mønter for en Bog)
Jeg kan forstå at Hardware Forbedret grafik er en fast del nu, som måske skulle forklare hvorfor det skulle gå langsommere på min computer. Det mærkelige er dog, at jeg havde dette slået til før, så der burde vel ikke være nogen forskel.

/bambi
 

DeletedUser69

Guest
nå men handelsmanden virker som han er blevet døv eller fatsvag.
når du tager en handel står den der stadigvæk og klikker du på den igen skriver den denne handel er taget af en anden email som den plejer når man tager en der er taget. det har jeg hørt også var et problem på beta så det burde ikke være jer ukendt
læste mails bliver også stadig ved med at poppe frem med (der er en ulæst mail )antal.
og som Bambi skriver går loading i stå, når man forlader en nabo efter besøg og lige får man men kommer lige som man tror den er stenet igen .Jeg oplever det lidt random hvornår det sker men inden for ca 5 naboer i gennemsnit
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for tilbagemeldingerne! Jeg vil undersøge om de andre lande oplever det samme.
 

DeletedUser70

Guest
Stoler du ikke på de danske spillere siden du skal forhøre dig hos de andre lande.?? Hvis vi for h,,,, har problemet her SKAL der vel rettes...:cool::cool::mad::mad::mad::mad::mad:
Lad være med at bede om feedback hvis I ikke kan tåle kritik. eller ikke gider gøre noget ved det.
 

DeletedUser69

Guest
Hej Galadan
Det virker som om fordi man er aktiv i forum og kommer med ting hele tiden bliver man (glemt ) ( ÅH NEJ DEN TOSSE IGEN) agtigt
håber ikke det er sådan selvom det virker sådan . i beder jo selv om at vi giver tilbage meldinger og det gør vi så. kan ikke gøre for der kun er 10 spillere der gider spilde tiden med at skrive hva man oplever , men de fleste har vel fundet ud af det ikke hjælper alligevel .
Bulk ( ham idioten)
o_Oo_Oo_O
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Gabriel: Selvfølgelig skal det rettes - Men hvis de andre lande oplever problemet er det et kodningsproblem, hvis det kun er vores server er det med stor sikkerhed noget andet. Vi tager gerne imod (konstruktiv) kritik.

Bulk: Nej, sådan er det ikke. Er der noget specifikt jeg har "glemt", siden du får den fornemmelse?

Generelt vil jeg igen sige at der nødvendigvis vil gå et vist tidsrum fra en fejl bliver rapporteret til den kan rettes - Selv i tilfælde af hotfixes skal kodningen tjekkes igennem så en rettelse ikke efterlader nye huller.
 

DeletedUser66

Guest
Så fedt at hardvare akselrator er blevet slået permanet til nu. så man ikke kan deaktiver den mere..
Load kortet.. tager ca. 1½ min. nu for mig.
besøg en nabo. går rimligt hurtigt at kom ind til den by. men tage over ½ minut før jeg overhovedet kan se byen.
og ja. Cache er tømt. har aldrig tømt cache så meget, som efter at jeg er startet med at spil det her ( spil )

Og NEJ jeg gider ikke raportere det til jeres support mere.
Beta fik, jeg sidst jeg meldt en fejl. bare at vide at det kunne i ikke klar, da fejlen skydte min gamle maskine jeg bruger..
Bare sjovt at min gamle maskine her kan køre spil der kræve langt mere end elvernar..
 
De problemer med at det kører langsomt, som jeg nævnte tidligere, er forsvundet hen over weekenden på min PC.
Så nu virker det lige så hurtigt som før opgraderingen med den permanente hardware acceleration.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det lyder godt. Der er blevet introduceret et par hotfixes i løbet af ugen, som blandt andet også gerne skulle have påvirket hastigheden.
 
Top