• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Dyremad

anne66

New Member
I juleferien holdt jeg lidt øje med forekomsten af de forskellige elementer/ressourcer, som det er muligt at producere i Akademiet, og det bekræftede desværre blot den oplevelse, jeg har haft i meget lang tid. Muligheden for at fremstille f.eks. dyremad kommer med en frekvens på ca. 45% - dvs. 1 dyremad med 2-3 dages mellemrum og enhedsforstærkerne kommer med en frekvens på 18% . Heroverfor kommer f.eks. relikvier med en frekvens på 145% (= flere gange dagligt).

Konklusionen på min undersøgelse er, at jo flere muligheder for anskaffelsen af et givent element/ressource, desto højere er frekvensen for forekomsten af samme element i Akademiet. I min optik fuldstændigt blottet for nogen former for balance!!!

Når jeg vælger at fremhæve dyremad og enhedsforstærkere, er det fordi jeg personligt bruger de pågældende ressourcer i forbindelse med kampene i spiret - uden dem er det vildt tidskrævende og nærmest umuligt at komme bare halvvejs op, - det er demotiverende, og jeg mister lysten til at spille! Når det så er sagt, så ville det da også være rart at kunne benytte den bonus-effekt, der følger med de forskellige dyr - alt andet lige er det jo helt formålsløst! Som det er nu, har jeg ikke engang nok dyremad til at fodre min "ild-føniks" en gang i døgnet, og jeg har da slet ingen til at fodre nogen andre dyr!

Jeg har skrevet til support og gjort opmærksom på problematikken første gang for et år siden, og har påtalt det samme flere gange siden - senest 28/12, og jeg håber, at flere herinde har lyst til at bidrage til debatten, så vi kan få Inno til at forhåbentlig erkende problemet.
 
Top