• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Efterårets Dyrekreds 2020 - Feedback og kommentarer.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre alle jeres kommentarer og feedback vedrørende begivenheden Efterårets Dyrekreds 2020.

I kan finde introduktionen til begivenheden her.
 

Eragon

Well-Known Member
Er der en grund til at vi ikke kan få et tidspunkt på hvad tid eventet bliver sat igang..?
 

Eragon

Well-Known Member
Det er lidt surt at få en opgave der hedder gennemføre 9 møder og/eller 9 turneringsmøder, om søndagen, turneringen starter først op tirsdag aften og mine spejder har over 72 timer endnu før han når frem til næste provins...

Nu hvor der er kommet så mange kamp opgaver med, kunne det så ikke være muligt at vi kan få mulighed for at løse opgaven med alle 3 muligheder provins, turnering og spir kampe/møder...?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det er lidt surt at få en opgave der hedder gennemføre 9 møder og/eller 9 turneringsmøder, om søndagen, turneringen starter først op tirsdag aften og mine spejder har over 72 timer endnu før han når frem til næste provins...

Nu hvor der er kommet så mange kamp opgaver med, kunne det så ikke være muligt at vi kan få mulighed for at løse opgaven med alle 3 muligheder provins, turnering og spir kampe/møder...?

Det er bragt videre.
 

Eltina

Active Member
Jeg er ved at være træt af de mange opgaver med synsdampe. De bliver for ensformigt.
jeg er et sted hvor en ny teknologi tager 2 uger.
og er lidt uheldig at opgaverne i MA er få synsdampe, så det kan tage en dag at lave 15 synsdampe.
det kræver mange katalysator.
 
Top