• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Efterårets Dyrekreds. Logikken?

DeletedUser756

Guest
Jeg har lidt svært ved at forstå logikken i, at man reducerer antallet af opgaver til én om dagen, allerede 6 dage før eventets udløb, og derefter vedbliver med at lægge opgaver ud, som det vil tage, (i hvert fald for mit vedkommende) ,72 timer at få mulighed for at løse, fordi jeg er så langt foran i åbningen af nye områder.

Er det hensigten, at man skal tvinges til at købe et helt urimeligt højt antal diamanter, for at kunne købe sig til en løsning af de enkelte opgaver, og dermed i sidste ende modtage hovedpræmien, eller har man bare ikke tænkt særlig langt fra planlæggernes side, da man tilrettelagde eventet?

Mvh,
Lightfoot.
 
Det handler naturligvis om, at man skal købe diamanter.
Ellers kan man f.eks. opspare Tidsreduktionsvelsignelser, og bruge dem til at forkorte spejderens rejsetid.

Men det letteste er at bruge diamanter, og det har INNOgames ikke noget imod :)
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har hverken brugt diamanter eller tidsforkortere, så det kan lade sig gøre. Jeg har dog været heldig at kunne forske et par teknologier.
 
Top