• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Efterårets dyrekreds

DeletedUser770

Guest
Hej, jeg er kommet til et lille problem som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse så kunne godt tænke mig lidt hjælp her. Jeg har lavet 3 træfiguer som der står men jeg kommer ikke videre i efterårets dyrekreds, hvad skal jeg gøre? Se billed...
 

Vedhæftede filer

  • 3 træfiguer.jpg
    3 træfiguer.jpg
    159,9 KB · Set af: 146

Eragon

Well-Known Member
Du kan ikke løse opgaven ved at lave træfigur på nogle små plankefabrikker.
Du skal bruge plankefabrikker som svare til det forsknings kapitel som du er i, som minimum skal fabrikkerne være opgraderet til hvad der svare til det kapitel som du lige har færdiggjort.
 

DeletedUser770

Guest
Okay tak, det vil så sige at jeg skal opgradere 1 rigtig meget da dem jeg har slet ikke er i nærheden af den lvl jeg er i hmm, crap
 

Sputnik

Active Member
Okay tak, det vil så sige at jeg skal opgradere 1 rigtig meget da dem jeg har slet ikke er i nærheden af den lvl jeg er i hmm, crap


det vil være en fordel at du sørger for at få alle 3 typer BOOST fabrikker bygget op på din højeste lvl og så slettet de andre IKKE-BOOST fabrikker
du har
:plank: :scroll: :magicdust: som BOOST

:marble: :steel: - :crystal: :silk:- :elixir: :gem:---- er IKKE - BOOST fabrikker i din by.....

**(Dette er blot et råd og ikke kritik som de fleste spillere påstår.)**
 

DeletedUser770

Guest
det vil være en fordel at du sørger for at få alle 3 typer BOOST fabrikker bygget op på din højeste lvl og så slettet de andre IKKE-BOOST fabrikker
du har
:plank: :scroll: :magicdust: som BOOST

:marble: :steel: - :crystal: :silk:- :elixir: :gem:---- er IKKE - BOOST fabrikker i din by.....

**(Dette er blot et råd og ikke kritik som de fleste spillere påstår.)**
takker for info og skal se hvad jeg kan gøre ;)
 

Sputnik

Active Member
takker for info og skal se hvad jeg kan gøre ;)



Jeg har i dag kigget til din by og set at du ikke har reageret på de rår du fik.

Du har stadigvæk 18 store fabrikker, der intet yder til byen og :marble:,:steel:,--:silk:,:crystal:,--:elixir:,:gem:,----- = 0% BOOST
kun 7 fabrikker stående som samlet yder mere end 8 x flere varer end de 18 gør tilsammen...... :plank:,--:scroll:,--:magicdust:,-----= +700%++ BOOST
 

Silvertoe

Member
Mon ikke det er sådan - at uanset hvor mange gode råd, man får af andre "gamle" spillere, så skal spillet opleves af spilleren selv - så lad os slå koldt vand i blodet, når vi giver råd - og håbe på, at det på et tidspunkt giver mening for den nye (uøvede) spiller. :)
 

Sputnik

Active Member
Mon ikke det er sådan - at uanset hvor mange gode råd, man får af andre "gamle" spillere, så skal spillet opleves af spilleren selv - så lad os slå koldt vand i blodet, når vi giver råd - og håbe på, at det på et tidspunkt giver mening for den nye (uøvede) spiller. :)


Så slå koldt vand i blodet :) tror han ser det hvis det var et ønskeligt hjælp han spurgte efter dengang. :D
 
Top