• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ekstra grundig forskning og en diamantmine

Tordhrano

Active Member
Se så! nu er der virkelig styr på de druefarme.
upload_2018-10-11_22-32-14.png


Jeg får lov til at købe den overskydende bog tilbage (diamantbeholdningen forøges) og går jeg tilbage til byen og ind under forskning igen kan processen gentages - med stadigt voksende diamantbeholdning.
 

DeletedUser

Guest
Godmorgen

At dømme ud fra billedet er det mangel på mana og sitrebrød der forhindrer at gennemføre forskningen, som man kan se er tallene ved disse 2 røde :)

Jeg må dog alligevel tage hatten af for billedet :) det er jo lykkedes at klemme 73 bøger ind på en boghylde hvor der kun kan være 72... ligeledes er prisen for bøger (lige under boghylden) gået i minus o_O

Jeg foreslår du kontakter support, for boghylden er da ved at gå i stykker :
 

DeletedUser367

Guest
Jeg ville da ellers mene det har var en fejl der burde rapporteres asap - da den jo giver dem der udnytter denne bug gratis diamanter :)
 

DeletedUser

Guest
hej begge, det er ikke et gratis diamanttræ, da han ikke får de kunstigt tilgodehavende diamanter

men den bliver fikset her til aften :) jeg har sat vores bedste ninja på sagen :)
 

DeletedUser218

Guest
Det lød ellers som Tordrano, havet fundet vejen her i spillet, få 45 diamanter, gå tilbage, og ind på træet igen for at få 45 diamanter mere, og bliv ved med den process :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Well-Known Member
Det vil jo kræve at det også bliver givet på serveren og ikke kun bliver præsenteret i hans browser :p
 

DeletedUser367

Guest
Det må vel også være det han mente med "stadigt voksende diamantbeholdning" :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kunne da ellers godt tænke mig et lille diamanttræ, både her i Elvenar og IRL ;)
 

DeletedUser

Guest
hejsa...

du flyttes til bekræftede fejl, jeg ved godt din er fikset, meeeen, core fejlen er ikke fundet :)

PS, du har et vp til gode, og jeg kommer snigende som en ninja med det (når din vp bar ikke er fyldt)
 

Tordhrano

Active Member
Takker skyldigst, men det vil være fint hvis det lykkes at finde et tidspunkt hvor VP bar er fyldt - så er det ekstra VP ikke årsagen til at den bliver fyldt.
Jeg bestræber mig dog på at den aldrig er fyldt.
 

DeletedUser

Guest
Du har fået en ekstra scroll med vp :) jeg flytter denne sag til løste
 
Senest redigeret af en moderator:
Top