• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ekstra opdatering Onsdag d. 17

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Kære Elvere og Mennesker,

Vil gerne informere jer om en ekstra lille opdatering som også vil finde sted i morgen og den indflydelse den vil have på ranglisten.

I løbet af den 17. februar vil vi udføre lidt planlagt arbejde på serverne. Det kan være umuligt eller vanskeligt at logge ind og/eller spille i den periode. Arbejdet er ikke forbundet med opdateringen til version 0.35, som vil finde sted senere samme dag.

Arbejdet består i optimisering af spilverden og database, og skal forbedre den overordnede spiloplevelse, og sker i forlængelse af en succesfuld gennemførsel af det samme arbejde på Beta-serveren.

Takket være dette arbejde har vi opdaget en hidtil ukendt fejl som har haft indflydelse på den samlede pointscore, som ikke altid blev opdateret korrekt. Gennemførslen af denne optimering vil rette de fejl som pt. måtte optræde i databasen, og du kan derfor måske opleve at dine ranglistepoint stiger eller falder, når optimeringen er gennemført.

I tilfælde af at du har nogen spørgsmål er du som altid meget velkommen til at kontakte os!

Vi beklager meget de gener som arbejdet kommer til at medføre.

De bedste Hilsner,
Jeres Elvernar-hold!
 

DeletedUser82

Guest
Hej Galadan
Har lige en forespørgsel i forbindelse med opdateringerne I laver...det ville være super, hvis I skriver hvornår I laver opdateringerne fx mellem 12- 15, for så kan vi forberede at vi ikke kan være på i den tidsrum...mvh Swuup
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Ønsket er noteret - Men det er desværre svært at være specifik.

Normalt ville de ligge mellem 10-14 (om alt går som det skal 10-12), men denne udvidelse er blevet udskudt løbende i løbet af dagen, da teknikerne har fundet et par store bugs.

Jeg er helt med på at det ikke er optimalt og burde være blevet opdaget noget før, men det er desværre ude af mine hænder.
 

DeletedUser110

Guest
En gennemført ændring på serveren d.d. forårsagde at jeg mistede en del mønter, og nu ikke kan producere .... Har fået den der trylleformular pose, og ændringer i forsknings menuen - men mønter er væk :(
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Ja, som i kan se valgte man at gennemføre opgraderingen lige efter at jeg havde givet modsat besked - Og dernæst forladt min pind i et par timer.

Jeg forsøger lige at skaffe lidt overblik.
 

DeletedUser70

Guest
fint med ny opdatering.... men hvorfor skal der nu til at rodes helt rundt i meddelelserne???:eek:Ved godt ikke alle bruger det ,men i vores klan synes vi at det er godt man kan se hvem man har handlet med og hvem der har givet nabohjælp. Dette er nu et temmelig stort problem.:confused::confused::confused:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er helt enig. Der bliver også sendt en lind strøm af klager den anden vej, siden det er et problem man har meldt løst flere gange.

Jeg kan ikke andet end beklage besværet. Der bliver også klaget fra mig, selv om det selvfølgelig ikke hjælper jer.
 
Top