• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Darla

Active Member
@sputnik Jeg er i et , for mig, fantastisk Broderskab både her og på Beta1 hvor man hjælper og ikke konkurrerer. Dermed ikke et ondt ord om de der spiller for at konkurrere, dette spil kan spiles på mange forskellige måder, heldigvis. Der er jo nok et broderskab til os alle der passer til netop den form man ønsker.
 

Eragon

Well-Known Member
Mener bare vi skal prøve at hjælpe hinanden fordi vi vel alle ønsker at her er spillere på den danske server? Personligt syntes jeg ikke her er mange spillere i forvejen og ved at hjælpe så bliver de forhåbentlig her og syntes spillet kan spilles uden køb af diamanter feks. ( hvis man er den type der ikke vil smide penge efter det feks)

Vi skal lige huske på, at hvis der ikke var nogen der brugte penge på at købe diamanter, så ville formentlig ikke have noget spil, Innogames laver spil for at tjene penge, personligt synes jeg at dianamterne er for dyre i forhold til hvad vi får ud af dem i spillet, derfor er det også længe siden jeg har købt nogen, og når nogle spiller ofte får 100% tilbud men jeg har aldrig fået et sådan tilbud, men jeg venter til Innogames måske en dag også vil give mig et 100% tilbud på diamanter :cool:

forklar mig lige hvorfor den *almene opfattelse er* at man sætter handler op 1 til 1 i Tier men ikke gør besjældede varer? Jeg forstår det ikke... fordi de er meget besværlige at fremstille eller fordi der ikke er mange af dem eller? Vil gerne oplyses om dette. ( gerne i en pæn og ordentlig tone) :-D

Jeg kan heller ikke helt forstå hvorfor at der er nogen spiller konsekvens sætte skæve handler op, og det gælder både alm. vare og besjælet vare, hos DHN er skæve handler kun tilladt, hvis de er aftalt på forhånd.
Jeg tror at næsten alle os som er i fuld gang med besjælet vare og især sidste kapitel, hvor vi virkelig skal bruge mange af de vare, kæmper en hår kamp for at samle alle de vare sammen vi skal bruge til forskning.
Jeg tror at grunden til at der er nogen der sætter de skæve handler på besjælet vare op, er fordi de håber at nogen kommer til at købe dem ved en fejl, før de opdager at handlen kun har 1 eller måske 0 stjerner... o_O
 
Top