• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elvenar kommer på Discord!

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi har nogle spændende nyheder: vi lancerer den officielle Elvenar Discord-server i dag!

For at blive medlem af Elvenar Discord-serveren skal du bare følge dette link: https://discord.gg/avahJnmduW

Discord er en moderne og praktisk platform, og du kan tilgå den fra din mobile enhed eller din browser, uanset hvor du er.

Når du er inde, finder du en masse spændende ting, der venter på dig:

- Alle vores fremtidige spilmeddelelser, så du ikke går glip af nye funktioner eller begivenheder


- Regelmæssige konkurrencer, hvor du kan vinde fantastiske præmier og vise dine evner frem


- En direkte måde at dele din feedback om spillet eller rapportere fejl, så vi sammen kan gøre Elvenar endnu bedre


- Vigtigst af alt, en nem måde at møde og interagere med andre Elvenar-spillere, som deler din passion og entusiasme for dette magiske spil


- Alle de sprog, vi har i spillet, har også dedikerede kanaler på Elvenar Discord-serveren, så du kan chatte med folk fra hele verden

Men vent, hvad med forummet?

Sørg ikke for det, forummet vil stadig være tilgængeligt i et stykke tid, selvom vi gradvist flytter vores fokus til Discord-serveren. På lang sigt planlægger vi at gå helt over til Discord, men i hvert fald i de kommende måneder vil forummet stadig være åbent og tilgængeligt.

Vi håber, du vil prøve Discord og slutte dig til os der og hjælpe os med at forme den danske del af serveren. Vi kan ikke vente med at se dig og høre dine tanker og forslag. Lad os gøre Elvenar endnu mere fantastisk sammen!
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Jeg håber i ledtog med flere at det vil blive til noget med DISCORD.... det er anden gang forsøget laves siden 04.02.2020.

Jeg kiggede på serveren og der var fyldt med u-lands sprog under dansk server , dem smed jeg ud og nu er der kun de 3 danske med lås.... kan der laves kanaler der kan tales eller skrives på. ?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det er første gang der fra officielt bliver oprettet en Discord-server.

Jeg undersøger det med låsen - De burde være åbne for deltagelse.
Kan du præcisere hvad "u-lands sprog" dækker over - Hvis man vælger dansk skulle man som udgangspunkt kun kunne se dansk og engelsk.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Kanalen "Arendyll" var ikke åbnet, det skulle være rettet nu.

"Feedback og kommentarer" skulle allerede gerne have mulighed for at oprette indlæg.
 

Sputnik

Active Member
Det er første gang der fra officielt bliver oprettet en Discord-server.

Jeg undersøger det med låsen - De burde være åbne for deltagelse.
Kan du præcisere hvad "u-lands sprog" dækker over - Hvis man vælger dansk skulle man som udgangspunkt kun kunne se dansk og engelsk.

Det er nok første gang udviklerne laver deres egen , men det er anden gang der er forsøg på at lave en på DISCORD hvor vi stadig har vores åben men kun enkelte har samlet sig.
 
Sådan ser jeg på det:

Med vigende indtjening, er det nødvendigt at reducere udgifterne.
Fordelen ved at lukke div. Elvenar forums er, at firmaet ikke længere skal bruge ressourcer på at opretholde disse.

Så længe indtjening overstiger udgifter, er der god chance for at Elvenar består.

Discord:
En snik snak server, foretrukket (men ikke udelukkende) af teenagere og op til ca. 35 år.
Ulempen er, at man skal logge ind for at få adgang til oplysninger om spillet.
Indholdet på Discord kan ikke googles eller startpages mv.

For dem som ikke ønsker at discorde, er der søgbare forum om Elvenar på Reddit.

I-davis opretholder stadig sin side om Elvenar

Endelig er der vist også noget på Facebook, for dem som har konto der.
 

Sputnik

Active Member
Sådan ser jeg på det:

Med vigende indtjening, er det nødvendigt at reducere udgifterne.
Fordelen ved at lukke div. Elvenar forums er, at firmaet ikke længere skal bruge ressourcer på at opretholde disse.

Så længe indtjening overstiger udgifter, er der god chance for at Elvenar består.

Discord:
En snik snak server, foretrukket (men ikke udelukkende) af teenagere og op til ca. 35 år.
Ulempen er, at man skal logge ind for at få adgang til oplysninger om spillet.
Indholdet på Discord kan ikke googles eller startpages mv.

For dem som ikke ønsker at discorde, er der søgbare forum om Elvenar på Reddit.

I-davis opretholder stadig sin side om Elvenar

Endelig er der vist også noget på Facebook, for dem som har konto der.


Ang. alder er det klart at de unge ikke vil snakke med de ældre.:)
Der kom for 2 dage siden 1 mere ind til vores DISCORD server (første elvenar DISCORD server oprettet 04.02.2020.) hvor vi kan snakke.
Her er alle over 45 og ældste er sidst i 60'er (altså alle er voksne.) ;)
Vi er ikke mange, men vi snakker hellere end skrive SMS'er uafbrudt som misfattes, da de ofte misfattes negativt, som vi kender fra fortid.
.
 

Sputnik

Active Member
Denne SERVER på discord er en BETA-SERVER, som har ca. 85% ''ENGELSKE'' BETA kanaler som ikke bare kan lukkes ned, men kun slettes og ca. 15% DANSKE kanaler, under det der kaldes **DANSK SERVER**.
Discord-serveren er kun lavet til at gøre BETA til en populær whisp-server.
Jeg forsøgte at få skilt det DANSKE og BETA ad, men det blev ignoret 110% indtil jeg gik ind og skrev åbent på DISCORD, hvor det blev slettet med det samme, da det ikke skulle spredes der.
(citat)

For at blive medlem af Elvenar Discord-serveren skal du bare følge dette link: https://discord.gg/avahJnmduW

.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Denne SERVER på discord er en BETA-SERVER, som har ca. 85% ''ENGELSKE'' BETA kanaler som ikke bare kan lukkes ned, men kun slettes og ca. 15% DANSKE kanaler, under det der kaldes **DANSK SERVER**.
Discord-serveren er kun lavet til at gøre BETA til en populær whisp-server.
Jeg forsøgte at få skilt det DANSKE og BETA ad, men det blev ignoret 110% indtil jeg gik ind og skrev åbent på DISCORD, hvor det blev slettet med det samme, da det ikke skulle spredes der.
(citat)

For at blive medlem af Elvenar Discord-serveren skal du bare følge dette link: https://discord.gg/avahJnmduW

.

At du har misforstået hvordan opbygningen af serveren er, gør ikke at du har ret. Det er korrekt at man sideløbende med de danske kanaler også kan se de vigtigste engelske kanaler - Det har intet at gøre med at være en "beta-server".
 

Sputnik

Active Member
At du har misforstået hvordan opbygningen af serveren er, gør ikke at du har ret. Det er korrekt at man sideløbende med de danske kanaler også kan se de vigtigste engelske kanaler - Det har intet at gøre med at være en "beta-server".
Efter beta-kanaler er rettet til, så de kan lukkes eller slettes er det blevet en mere alm. Dansk server, hvor alt uforståligt er slettet.
Det tog en del tid at forstå at det ville være mere praktisk, så Dansk ikke skulle lægge underlagt BETA. ;)
 
Top