• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elvenarisk Karneval - Feedback og kommentarer

DeletedUser774

Guest
God tirsdag og held og lykke med karnevalet til alle :) håber ikke I har det problem jeg har, kan ikke bruge slik ingen kister kun baggrund :confused:
 

DeletedUser625

Guest
Fungerer rigtig fint.

Kun en lille ting: hvordan giver man vp til en anden spiller fra app versionen?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det kan man ikke. Desværre :(

Så hvis det er noget du vil er du nødt til at bruge din computer (browser) og logge ind derfra for at gøre det.
 

Eltina

Active Member
Kunne godt bruge nogle flere opgaver.
Mangler 2 artefakter til valentin træet = 75 flag.
Der er 8 dage tilbage med 1 dags opgaver og samling af slik rundt i området.
Tror det bliver til 15 flag mere.
Så vil stadig mangle 2 trin i træet når event er slut.
 

Sputnik

Active Member
Nu håber jeg da at den ikke stopper som i gamle dage.

Mon ikke den fortsætter videre ud over enden med uforudsete opgaver, der bare er lidt sværer :)
.
.
 

DeletedUser466

Guest
SANDSYNLIGHEDSFAKTOR
Jeg føler mig snydt! Har brugt over 1500 slik idag, uden at få et eneste "paradevogne med bobler". grrrr. Havde netop sparet 1000 slik til den.

Ikke at jeg ikke har fået noget andet, jeg vandt endda 500 slik. Så reelt har jeg brugt over 1500 slik.

Sandsynligheden med den største kiste, som jeg fik rigeligt af, skulle være størst.

Jeg føler stadigvæk at de % der er angivet ikke passer.
Ja jeg ved godt at de 100% er fordelt over de 4 priser, så chancen burde være som sådan. Hvis jeg havde gået efter portalformularer, så ville jeg ha' haft et fantastisk dag, for dem fik jeg flere af.

Jeg synes efter flere år at ha' spille spillet, at de procenter der er angivet ikke passer.

Så jeg føler mig snydt. Hvad er sandsynligheden af ikke at vinde dagligprisen med over 1500 slik?
 
Så jeg føler mig snydt. Hvad er sandsynligheden af ikke at vinde dagligprisen med over 1500 slik?

En kiste der koster 18-25 slik har 5-10 procents sandsynlighed for dagspræmie, mens kisten der koster 161 slik har 30 procents sandsynlighed.
Jeg foretrækker at klikke lidt mere, og satse på de små kister, når jeg går efter dagspræmier.
 

DeletedUser795

Guest
I min egen erfaring @Rodejong så tager det mellem 400-800 event valuta at vinde en dagspræmie. Så jeg kan godt forstå du føler dig uretfærdigt behandlet. jeg har nogle gange oplevet lange perioder uden præmier og andre hvor de kommer hver anden kiste. jeg tror du har været svært uheldig :(
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil sige at det kommer helt and på om det er 18, 86, 161, 54, 41, eller andre der benyttes.....

Disse 5 er mine bedste valg at gå efter og er der ikke nogen af dem kommer , 30, 27.... og så er det sikret at der er 1 at tage....

Ud af 1200 fik jeg samlet 7 krabbehoteller, (på mindre profil) da der kom adskillige +200 +100 +500 temmelig tit, så chancen vil jeg sige er meget spredt..
.
.
 

DeletedUser795

Guest
Jeg synes det kunne være rart at have bedre overblik over de kommende dages priser, jeg ved der ligger en guide på elvengems, og den er god. men det først mange dage inde i eventet at denne dækker alle eventdage. Så jeg synes der kan være et problem i at man venter på at der måske senere kommer en bedre præmie. For i virkeligheden at gå glip at de gode præmier i begyndelsen.

men ellers fint event.
 

Sputnik

Active Member
Hvis vi skal tale om gevinsterne denne gang så er de temmelig dårlige...
De gevinster vi fik tidligere i 8 sæson er det bedste vi kan få nu i 10 sæson.
Gevinsternes værdi har stået stille i 2 sæson og er derfor værdiløse.

Hvis man vil have det bedste skader det ikke at kun kan se de første 16, da det eneste der stort set har betydning er *Event-bygninger*
med beboer og kultur, da de giver kultur og beboer + besparet kultur.... :)
Disse giver ikke kun den kultur der læses men også det der spares ved og ikke skal bygge boliger.
.
.
 

Eltina

Active Member
Jeg synes det kunne være rart at have bedre overblik over de kommende dages priser, jeg ved der ligger en guide på elvengems, og den er god. men det først mange dage inde i eventet at denne dækker alle eventdage. Så jeg synes der kan være et problem i at man venter på at der måske senere kommer en bedre præmie. For i virkeligheden at gå glip at de gode præmier i begyndelsen.

men ellers fint event.

Elvengems ajourføres af frivillige og ikke af innogames.
De kan ajourfører siden i takt med at præmierne bliver tilgængelig på BETA serveren (test).
Det samme gælder opdatering af dag opgaverne.
 

DeletedUser795

Guest
Ja det er rigtigt @Eltina, jeg nævner også bare guiden for at sige jeg efterlyser at Innogames laver noget bedre en den. ikke at den er dårlig bestemt ikke, jeg bruger den meget. Men det kunne være rart at have overblikket inden man går ind og bruger sit slik
 
Top