• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elverstats_realtid

Silvertoe

Member
Er der mon en status for hvornår der kan opdateres på Elverstats? - Det har ikke været muligt i de sidste 2 døgn
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg kender ikke lige folkene bag den side, så jeg kan ikke svare på hvilke problemer eller udfordringer de har. Men de har en kontakt mulighed nederst til højre, hvor du kan rapportere fejl mm. Med mindre nogen har noget direkte med siden at gøre eller har læst deres svar på et andet forum, så er jeg bange for at det er det bedste svar du kan få.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg skrev til dem for en måneds tid siden og tilbød at fortsætte med den danske oversættelse, men har ikke hørt fra dem...
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja ok deres svartider er ikke fantastiske kan jeg så høre :eek: Eller også er den gået tabt et sted. Måske nogen kender nogen der har mulighed for at få fat på dem ad en anden vej?
 

DeletedUser367

Guest
Er folkene bag Stats og Architect de samme som dem, der er bag Gems.
I så fald er Facebook måske en mulighed.
 

DeletedUser218

Guest
Nej Elvenstats og Elvenarchitect drives heller ikke af de sammen personer, og Gems har ikke noget at gøre med dem, men de snakker jo nok sammen :)
Har selv dårlige samvittighed, men man burde jo nok doner lidt til ham, for det stykke fine værktøj han har lavet til os, men al den tid han har brugt, og hvad der koster at holde serverne kørende
 

DeletedUser367

Guest
Jeg kan se, der tales lidt om det på Gems FB side.
Men en donation, er nok ikke det værste, man kunne kaste sig ud i - selvom den hverken kan blive stor eller prangende.
 
Top