• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Emojis i chatten og mails

Itzica

New Member
Jeg mangler at kunne bruge emojis i chatten og i mails, syntes jeg klart skal være en prioritet

ja der må gerne klappes for dette yderst vigtige indlæg

Faktisk er Jeg overbevist om, at langt flere spillere ville blive mere grebet af spillet - og ikke kun grebet af det men også være mere aktive hvis chatten var “rullende” i bunden af skærmen med muligheden for at åbne helt op for chatten således, at den Fylder hele skærmen - og selvfølgelig med den enestående mulighed for at benytte emojis, det mangler så meget.

❤️
 

Itzica

New Member
Hvordan får du emojis med her? Det var kun mit hjerte der kom med - sucks .. hehe håber min emoji kom med nu
 

Skolehaven

Well-Known Member
Herinde er der emojis. Lige over hvor du skriver er der en masse tekst redigerings muligheder. Blandt andet et lille glad hoved som viser hvilke emojis der er understøttet: :kp::human::marble:o_O

Visse emojis kan tages med når man skriver beskeder til hinanden i spillet. Jeg kan prøve et sende dig et eksembel, men så vidt jeg husker skal den tilføjes udefra og tekstbeskederne kan ikke selv genkende emoji skabeloner.

Mener dog det bedst genkendes fra apps, men bruger det nu så sjældent fordi det er besværligt og det bliver derfor kun til korte perioder når jeg har det liggende i copy/paste
 

Itzica

New Member
Ah tak.. det var det du ville i din mail .. gotcha ;)
Er ikke helt med på hvad du mener mht chatten, kan man bruge samme koder i chatten? Det har ikke virket for mig, men måske det skyldtes at jeg spiller på iPad?
 

Itzica

New Member
påske Kylling :D, Jamen det er Da også en sød en..

Det ville også være godt med en World chat I spillet. Det må kunne lade sig gøre, man ser det i andre spil. Man kan håbe det er med i fremtidige opdateringer ❤️
 

Eragon

Well-Known Member
Hvis man skriver besked eller i chatten fra mobilen så er det faktisk muligt at sende smilye :)
 

Itzica

New Member
Æv, nej har lige prøvet både i mail og chatten det virker ikke :(
jeg spiller på iPad og iPhone måske det virker på Android ?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Emojis i spilchatten har været fremme som ønske fra andre servere - Det er pt. ikke noget vi skal regne med.

Dit ønske om en "world chat" tager jeg med videre.
 

Darla

Active Member
jeg er med på ønsket om en world chat. Inno har det feks i deres andre spil som FoE så forstår ikke hvorfor elvenar skal være foruden ?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Tænker det kan have noget at gøre med at de ikke nødvendigvis har de bedste erfaringer med det i fx FoE. Desværre kan man sige, men det kan blive ret grimt hvis nogen bliver uvenner der og ikke kan lade være med at provokere, eskalere og fejlfortolke alt hvad de andre siger.

Sagt på en anden måde så er en verdenschat meget arbejdskrævende.
 

Darla

Active Member
jeg var så heldig ? at sidde med udviklerne LIVE på facebook. Jeg stillede netop det spørgsmål..får vi en server chat. Svaret var NEJ. så er det vist afklaret

jeg kan godt lide at sidde med LIVE.. de svarer på rigtig meget..jeg ville ønske folk ikke var så negative og brugte tiden på brok men mere kom med gode forslag SOM DE ALTID efterspørger.. det er skyd løs med gode ideer og ønsker, da de gerne vil inspireres.. så har I muligheden for være med LIVE over facebook så prøv det en dag

feks var mit forslag til fritids aktivtet for beboerne i elevenar at spille minigolf hen over ryggen på en stor dinosaur... det tror jeg næppe bliver en realitet..men mere.. det er sørme sjovt at få lov at komme med indspark

der var forlag om mere plads måske i form af en ø...
der var forslag om et *slags* udstillings ophold sted til ens bygninger man var stolte af og ikke længere ville have i en by osv osv. Rigtig sjovt at være med.

kort efter live.. svarer de så hver person hvis deres spørgmål ikke kom med...
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Dejligt du havde en god oplevelse med det! Det tror jeg de bliver glade for at høre.
 
Top