• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

En ensom placering på kortet

Skolehaven

Well-Known Member
Så vidt jeg husker er det ikke noget som blev standardiseret i starten. Jeg er faktisk i tvivl om det er ændret til at ske hver fx 14 dag, men jeg tænker at med den nye opdaterings muligheder så sker det relativ kort tid efter den opdatering for at få så mange som muligt ind til et aktivt område og alle de andre væk derfra (altså de inaktive)
 

Johso6

Member
Har nu spillet siden midten af 2017, har fra start af sat flueben i at jeg gerne må flyttes til en bedre position, men ligger stadigvæk på samme position i udkanten af kortet, føler jeg bor i udkants Danmark :)
I skrivende stund har jeg 98 såkaldte møntgrave (byer hvor der ingen ejer er), der ud over er der en hel del inaktive byer omkring min by, har lige erfaret at et par stykker i det broderskab jeg er med i er blevet flyttede, men jeg ligger stadigvæk på samme plads, tænker at jeg må være en vanskelig sag ;)
Jeg henvendte mig til support omkring dette for ca. 1½ år siden, og fik beskeden at de ville kigge på det, gad vide om de stadigvæk stadigvæk kigger på det :cool:
Må erkende at det med at blive flyttede, er som at vinde i lotto, vinder heller aldrig noget i lotto :confused:
 

Metwo

New Member
Til gengæld får du mange flere mønter ved at samle fra de tomme byer - end ved at blive flyttet til en "tvivlsom" - omend beboet position - sååeee :)
 

hoejec

Member
2 i mit broderskab er blevet flyttet selv om de ikke havde nogle byer uden ejere. Jeg havde en blok på 20 byer uden ejere og samtidig med at de andre blev flyttet fik jeg 8 nye byer uden ejere.
Med 480 provinser er det ikke et problem men det er lidt underligt at den i mit broderskab der havde flest byer uden ejere fik en stak mere.

Igen det er ikke et problem men det virker som om det er tilfældigt hvem der blevet flyttet.
 

Eltina

Active Member
Jeg har en side der ligger tæt på en afgrund af ingen naboer.
her kan jeg se at der ligger en aktiv bruger som har spillet længe og som er i en broderskabs grp som har rang 3.
Så det er vist tilfældig, hvor vi bliver placeret.

Det er meget hurtige at trykke på de grunde uden byer.
Men det vil selvfølgelig være rart at det var naboer som MÅSKE vil give nabohjælp til ekstra forsyninger.
Vi må håbe at det nye algoritme kan forbedre flytninger og oprydning i inaktive bruger.
 

Sputnik

Active Member
Har nu spillet siden midten af 2017, har fra start af sat flueben i at jeg gerne må flyttes til en bedre position, men ligger stadigvæk på samme position i udkanten af kortet, føler jeg bor i udkants Danmark :)
I skrivende stund har jeg 98 såkaldte møntgrave (byer hvor der ingen ejer er), der ud over er der en hel del inaktive byer omkring min by, har lige erfaret at et par stykker i det broderskab jeg er med i er blevet flyttede, men jeg ligger stadigvæk på samme plads, tænker at jeg må være en vanskelig sag ;)
Jeg henvendte mig til support omkring dette for ca. 1½ år siden, og fik beskeden at de ville kigge på det, gad vide om de stadigvæk stadigvæk kigger på det :cool:
Må erkende at det med at blive flyttede, er som at vinde i lotto, vinder heller aldrig noget i lotto :confused:


Hvis du føler du bor i udkants Danmark, så ved jeg da at du helt sikker ligger et godt sted, det er jo et af de få steder hvor vi har fred og ro.
Jeg er selv født og bor her i dag og det er dejligt.... boede engang længere øst på hvor der ikke 1 min var ro.. det er der 24 / 7 / 12 i dag .... :)
.
.
 

Eltina

Active Member
Ved 7 tiden i dag gav jeg nabo hjælp på verdenskortet.
Da jeg var færdig, opdagede jeg, at der jeg havde give hjælp lige pludselig lå en tom by eller en anden bruger.
Så hvis der er nogen der gerne vil vide, hvor ofte der flyttes. Kan man skrive det her inde. ;-)
 

Johso6

Member
Fordelen ved at have aktive naboer er, at når man giver nabohjælp og får nabohjælp igen, får man forsyninger som ekstra gevinst.
I handelsmanden er der også fordele, for flere aktive naboer, jo flere handler er der i handelsmanden.
Kan se i den del af handelsmanden som dækker mit område, er det meget de samme vare som folk de har, og der er altid efterspørgeles på bestemte vare, hvilket gør det ekstra svært at komme videre i spillet, da de vare man skal bruge i videnstræet, som regel altid er de vare man ikke selv producer, men skal handle sig til.
Kan nu se at nogen af mine naboer er blevet flyttede, hvor ved jeg nu har 110 møntgrave, som ikke giver forsyninger ved besøg :confused:
 
Top