• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

en mine

DeletedUser430

Guest
kunne man lave en mine hvor man kunne mine guld diamanter og alt mulig andet
 

DeletedUser291

Guest
jeg ved ikke om jeg forstår det rigtigt . men du vil gerne have en mine hvor at der kan graves diamanter ? . bliver nok ikke aktuelt . da de er innogames indkomst kilde fra spillet . der sidder jo nogle udviklere og andre mennesker et eller andet sted som nok gerne vil have lidt løn hver måned .
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg sender altid gerne forslag videre til udviklerne - Men det kræver nok at der kommer lidt mere "kød" på.

Hvordan skulle bygningen fungere i praksis?
 

DeletedUser286

Guest
Det kunne f.eks. være en "offer plads til guderne" hvor vi kunne offer videns point og få diamanter i belønning.
Der kunne måske også være en mulighed for at offer et antal blå arbejdstegninger og få muligheden for at vælge en magisk bygning eller en event bygning.
Hvad med VP til velsignelser ;-)
 
Senest redigeret af en moderator:

Eragon

Well-Known Member
Nu ved jeg at der i andre af Innogames spil, uddeles gratis "diamanter" eller hvad det kaldes i de forskellige spil..
fx i The West får man 15 guldklumper hvis man klikker ind og er online 5 dage i træk. I The-West svare guldklumper til vores diamanter.

Så jeg synes da at det vil være en rigtig god ide, hvis vi kunne opfinde et vidunder der lavede en diamant hver dag, og med en evt søndags bonus hver uge, alt efter niveau og online aktivitet.
 
Top