• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Event, nyt kapitel

DeletedUser774

Guest
:cool: Hvad sker der med opgaverne i event, når man kommer ind i næste kapitel (startede i foregående)! skal man så igang med opgradering for at kunne løse opgaverne, eller følger opgaverne det kapitel man startede i !!!! Jeg startede i kap. 9 og nu igang med 1. teknologi i opfind i kap. 10.
Ville være rart at vide - ellers må jeg stoppe med at putte videnspoint i :rolleyes::eek:;)
 

Sputnik

Active Member
Det er en fordel at løse alle opgaver i alle sæson, da alle de gevinster du får hjælper dig bedre igennem spillet, ... det bedste er at opgradere alle bygninger til højeste lvl altid, bare ikke mere end der er behov for og så kun sine BOOST- - fabrikker... :)

Fortsæt med at spørge, det vil glæde alle at kunne hjælpe positivt. :D
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der sker det at ligesom gevinsterne så stiger krævet formentligt også. Men det er dit nuværende kapitel minus lidt der kræves. Du kan på pc holde musen over og se det nøjagtige niveau krav.

Belønning og krav stilles når opgaven gives, så vidt jeg husker.
 

DeletedUser774

Guest
:cool: så kom jeg i kapitel 10 (troldmænd og drager) pga opgave med teknologi og den var parat så ja, man skal op i level og gevinst stiger også :) nu igang med opgradering af værksteder ;)o_O det var bare en lille opfølgning :) god kamp/spil derude og tak for respons :)
 
Top