• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Eventyret

DeletedUser286

Guest
Må vi så få overført den "Næste →" funktion fra APP'en til browseren ?
Man kunne jo også godt lave genvejstaster på tastaturet til "Afvis" og "Ok" ikk ?

På forhånd TAK!!!

Bacongrisen.
Der bare ikke magter at klikke afvis 17300 gange dagligt o_O
 
Senest redigeret af en moderator:

bambi

Active Member
Når de så lige er i gang med at overføre denne funktion fra APP'en, så kunne de også godt lige overføre funktionen til nabobesøg - de burde jo ikke være den helt store opgave at lave et popup billede i browseren når man trykker på en nabo og så får samme muligheder som i APP'en + selvfølgelig en "besøg nabo" knap ...

Lidt mere relateret til Eventyret er så en lille "funktion" til APP'en - når man nu er rundt og besøge naboer og henter Mønter, så kunne det være rart at der kom et udråbstegn lige som i browseren ved opgaverne, når man så har fået samlet nok mønter til at få en Sæk med mønter. Derved slipper man for at have opgavelisten åbne eller skulle tjekke om man har fået samlet nok ...

/bambi
 

DeletedUser286

Guest
Når jeg tager på nabo besøg for at samle mønter til møntsæk, så bliver den der flap ude til venstre grøn når jeg har besøgt de 30 naboer der skal til for at samle mønter nok...

Jeg bruger APP'en fra Android på min fon.

Elvenar_2018-11-18-13-19-35.jpg
Elvenar_2018-11-18-13-19-43.jpg


Bacongrisen

Nu med screenshots :)
 

bambi

Active Member
Hej @Bacongris,

Tak for screenshots - det er så min egen fejl kan jeg forstå - har bare vænnet mig til at min er grøn hele tiden, hvilket skyldes at en af de tilbagevendende opgaver af de "normale" har været løst i lang tid, men har ikke gidet indsamle den fordi de ikke rigtigt giver mig noget alligevel og var træt af at se der dukkede et udråbstegn op en gang imellem når man fik løst lidt af opgaven :D

Men "næste opgave" og "nabohjælp" funktion ser jeg nu stadig gerne overført fra APP til browser.

/bambi
 
Top