• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Evighedens Spir - Tanker og feedback.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre hvilke tanker i gør jer om denne nye funktionalitet. I kan læse den første annoncering her.
 

DeletedUser561

Guest
Nu har jeg kigget lidt på den idag via min BETA profil og jeg må indrømme at jeg elsker den og jeg kan bare slet ikke vente til den bliver frigivet på den danske server hvor min hovedby er, det bliver så fedt at prøve den der.
Umiddelbart virker præmierne meget gode og kampene er ikke sygt svære til at starte med så alle burde kunne være med ihvertfald på første del af den derefter kræver det nok lidt mere boost at komme frem hvilket er super godt, En udfordring er altid god at have.
Der går rygter om at Spiret skal erstatte Broderskabs Eventyr er det noget i kan/vil kommentere på?
 

DeletedUser561

Guest
Jeg må indrømme at den eneste tanke jeg på nuværende tidspunkt har er HVOR HELVED BLIVER DET SKIDE SPIR AF
Beklager mine tillægsord.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Udviklerne har arbejdet hårdt på at få pudset den endelig version så godt til som muligt, takket være beta-spillernes feedback. Jeg forventer at have gode nyheder til jer inden udgangen af denne måned.
 
Top