• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fælles by for broderskabe

Johso6

Member
Ved det har været oppe og vende før, men er det ikke muligt at et broderskab kan få en fælles by, hvor de kan handle andet end alm. vare og besjælede vare.

En by hvor man kan handle tropper, mana, frø og overskuds bygninger, eller ganske enkelt doner dem til mindre spiller, for at hjælpe dem bedre i spillet.

Byen kunne administreres af lederen af broderskabet.
 

Darla

Active Member
den funktion der findes i FoE, hvor man har en handelsmand .. hvor spillere kan sælge de ting fra lageret man ikke har brug for..og andre spillere så byder op... er det i 3 timer eller 5 timer. Man sælger altså de ting man vil af med. Og man får en slags mønt enhed som så kun kan bruges ved denne handelsmand ..som man kan købe/byde med. Det var stort set det eneste jeg holdt af ved FoE *GG*
 

Sputnik

Active Member
Ved det har været oppe og vende før, men er det ikke muligt at et broderskab kan få en fælles by, hvor de kan handle andet end alm. vare og besjælede vare.

En by hvor man kan handle tropper, mana, frø og overskuds bygninger, eller ganske enkelt doner dem til mindre spiller, for at hjælpe dem bedre i spillet.

Byen kunne administreres af lederen af broderskabet.


Kommer denne slags op at køre , vil det ende med masser af svindel og misbrug af byer til fordel for store klaner/spillere, som ikke kan klare sig alm. Det vil være det dummeste at gøre mulighed for... vi skal gerne holde spillet på rimeligt reel klasse. :))
.
 

Silvertoe

Member
Ved det har været oppe og vende før, men er det ikke muligt at et broderskab kan få en fælles by, hvor de kan handle andet end alm. vare og besjælede vare.

En by hvor man kan handle tropper, mana, frø og overskuds bygninger, eller ganske enkelt doner dem til mindre spiller, for at hjælpe dem bedre i spillet.

Byen kunne administreres af lederen af broderskabet.
Lyder meget fornuftigt - og jeg stemmer helt klart ja :)
 

Eragon

Well-Known Member
Ved det har været oppe og vende før, men er det ikke muligt at et broderskab kan få en fælles by, hvor de kan handle andet end alm. vare og besjælede vare.

En by hvor man kan handle tropper, mana, frø og overskuds bygninger, eller ganske enkelt doner dem til mindre spiller, for at hjælpe dem bedre i spillet.

Byen kunne administreres af lederen af broderskabet.
Jeg har for længe siden forslået at vi kunne få en Broderskabs by, hvor mange af de ting du forslå netop kunne være nogle af mulighederne. bygen skal selvfølgelig bygges op i fællesskab, det kunne være materialer så udover alm. vare, mønter og foryninger også ting der kunne vindes i turnering og spiret...

Men jeg tror desværre ikke at Innogamens erinteresseret i at udvikle spillet i den retning, de har travlt med at smide event og BE ind i spillet. :rolleyes:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg vil ikke love for meget, men jeg ved at udviklerne kigger på tiltag der kan øge fællesskabet i broderskaberne.

Kommentarerne om mængden af begivenheder/eventyr er også sendt videre.
 
Top