• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fønikskultens opstandelse - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej alle. Her vil vi gerne samle alle kommentarer og reaktioner på begivenheden om Fønikskultens Opstandelse. I kan læse præsentationen af begivenheden i denne tråd.
 

Silvertoe

Member
Det kører bare der ud af - men i morges oplevede jeg at præmieuddelingen "frøs" ved overgangen til hovedpræmien (valgte 36 æg - eller hvad de nu hedder - længst ude til venstre). Jeg måtte blot genstarte - og så fik jeg min hovedpræmie. Jeg hører fra andre medlemmer i broderskabet, at de har oplevet noget lignende.
1616690903423.png
 

Eltina

Active Member
Engelsktekst
nederst i boksen hvor man kan se hvor langt man er.
Er der tekster, disse er ikke oversat.

IkkeNokKarakter1
Jeg har i "Elvenarisk karneval 2021" skrevet at der ikke vises nok karakter.
Det ser ud til at der kun er 6 karakter.
Vil du sende det videre.
Jeg må ikke rapportere fejl på BETA som er live.

Under "Elvenarisk karneval 2021" rapporterede jeg også at man kun fik 1 rune og ikke 3.
Denne forekomst har jeg haft i "Fønikskultens opstandelse" på BETA, så jeg har rapporteret fejlen på BETA og den er accepteret som fejl.
 

Vedhæftede filer

  • EngelskTekst.png
    EngelskTekst.png
    457,7 KB · Set af: 89
  • IkkeNokKarakter1.png
    IkkeNokKarakter1.png
    547,2 KB · Set af: 89

Brianna

New Member
Hvad er tricket til at få 600 formularfragmenter i kapitel 2?
Til alle den slags opgaver burde der være et alternativ, ellers er event jo stoppet nærmest før den er igang for små og nye spillere - øv øv øv :(

1616878639855.png
 

Eltina

Active Member
@Brianna
Har du ikke nogle formular du kan sælge?
Jeg ved godt det kræver 10 formular.

Denne event kræver mange revikler og møder, det synes jeg er værre for små byer.
For provinser på verdenskortet bliver hurtigt rød/meget svær.
 

Darla

Active Member
det er ikke nemt..som lille by. Der burde være alternativ. Evt må man jo prøve at vinde en bygning fra eventen og lave den til fragmenter....
 

Alfhild65

New Member
Det er ikke alle præmier fra kisterne, der ryger ind på ens lager. Har tidligere haft det på fornemmelsen, men blev sikker idag efter at ha’ vundet hhv sværddanser/akrobat og en bataljon fra lejesoldaterne - ingen af dem ligger på mit lager, heller ikke efter genstart af spillet. Har dog fået dagens eksklusiv præmie; Phønixkylling.
 
Det er ikke alle præmier fra kisterne, der ryger ind på ens lager. Har tidligere haft det på fornemmelsen, men blev sikker idag efter at ha’ vundet hhv sværddanser/akrobat og en bataljon fra lejesoldaterne - ingen af dem ligger på mit lager, heller ikke efter genstart af spillet. Har dog fået dagens eksklusiv præmie; Phønixkylling.
De tropper vi vinder, bliver lagt direkte i kasernen.
Desværre kommer de ikke længere på lageret.
 

Eltina

Active Member
Aske Føniks
det er lidt fedte med 2% event dimser ved fodring.
ca 5500 event dimser * 2 % = 110.
under denne event vandt jeg flere gange 100, 200 og 500 lilla himmelekstrakt. (Vandt over 2000)
det giver noget mere end at fodre aske Føniks.
 
Top