• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fønixartifakter i magisk Akademi

Deleted User - 90179

Guest
Nu der kan vindes fønixartifakter i det kommende eventyr bør muligheden for at konvertere ny artifakt til gammel artifakt ikke fortsætte til efter eventyret er færdigt? Jeg selv havde forventet muligheden for endnu et udviklingstrin til min nye ildfønix.
Srevinu, Hobbitterne
 

BoChri

New Member
VI er flere der føler der på samme måde - kunne man evt. få en udtalelse fra "nogen der ved noget" eller "nogen der kan gøre noget ? ;-)))
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er ved at undersøge sagen. For at kunne svare ordentligt, vil jeg gerne høre hvorfra oplysningen om at der kan vindes Føniksartefakter i næste eventyr, stammer?
 

BoChri

New Member
Hej Galadan,
Eltina har kommenteret med det på et andet indlæg i salonen, men den overvejende tro på at det er sådan, kommer formentligt af at sådan har det været i meget lang tid, forstået sådan at Broderskabets Eventyr har givet en artefakt til det foregående Event på både bane 2 og 3, og sådan har det været i den tid jeg har spillet med i Elvenar ;-))
Derudover er kommenteret på elvengems.com, der har lavet eventyret på Beta-server.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tjek, jeg skulle bare være sikker. Helt generelt er det jo sådan at de informationer som opgives på de sider, ikke nødvendigvis har hold i virkeligheden. De er uofficielle. Det vil jeg bare gerne slå fast.

Men - og nu til de gode nyheder. Udviklerne har set på sagen, og erklæret sig enige med jer. Der kommer en nyhed i spillet senere i aften, men jeg kan fortælle at fristen er udskudt, så opskrifterne udgår først af rotation natten ml. d. 5 og 6. maj. :)
 

BoChri

New Member
Super dejlige nyheder, flere i Broderskabet der bliver rigtig glade - tak for indsatsen ;-))
 
Top