• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi dels gerne høre om hvad i synes om kedlen, men der er også mulighed for at dele god råd om hvordan man får den bedste trylledrik.

Læs introduktionen til kedlen her.
 

Eltina

Active Member
Jeg har testet det i 6 uger på beta.
jeg kan ikke se nogen effekt af mine valg.
enten kan det ikke ses i APP eller måske er jeg en af de mange beta bruger der ikke fatter hvordan det virker.
jeg håber der kommer en bedre vejledning.
 

Darla

Active Member
også testet på BETA, er enig, hvor ser vi effekten UDOVER ikonerne er aktive i MA. feks Gernerralens kaos eller hvad den hedder på dansk , hvor ser jeg at mine styrker fra kersernen nu er stærkere, hvor åbner jeg henne? og ser en grøn pil som indikerer boost.
 

Darla

Active Member
der mangler oversættelse her
 

Vedhæftede filer

  • kedlen1a.jpg
    kedlen1a.jpg
    189,4 KB · Set af: 31

Hyrdinden

New Member
også testet på BETA, er enig, hvor ser vi effekten UDOVER ikonerne er aktive i MA. feks Gernerralens kaos eller hvad den hedder på dansk , hvor ser jeg at mine styrker fra kersernen nu er stærkere, hvor åbner jeg henne? og ser en grøn pil som indikerer boost.
Her
 

Vedhæftede filer

  • effekt på tropper.png
    effekt på tropper.png
    353,6 KB · Set af: 28

Hyrdinden

New Member
Hmm, jeg kan slet ikke se nogle effekter fra FVere slå igennem i de stats. Jeg har 140 på tung afstand fra tudsetemplet; det kan man heller ikke se. Men må være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved, om man nogensinde har kunnet se det ?
 

Eltina

Active Member
Man har tidligere kunne se effekterne fra FV, når man se på styrkerne (dog kun på PC/ browser).
Måske jeg skal prøve at rapportere det på BETA.
 

Darla

Active Member
kan se der kommer update den 19/1 :

Vi har som sædvanlig rettet en række mindre fejl, hvor i her ser de vigtigste:
  • Vi har rettet en visningsfejl med værktøjstips som ikke viste effekter fra forhistoriske vidundere.
  • En visningsfejl i studiefasen af kedlen er rettet, som viste en forkert værdi når der blev investeret Heksepoint.
  • Rettet en oversættelsesfejl som viste sig i forskellige faser af Kedlen.
måske Kedlen er mindre fejlbefængt efter torsdag....
 

Eltina

Active Member
I sidste uge brugte jeg mit overskud af mønter og forsyninger til at få 5 af felterne med hær og helbred op i level.
kedel1.png

Nu har jeg brygget og fik helbredelse i lejesoldaterne
kedel2.png


NB! Den næste beskrivelse kan kun ses fra PC, det er ikke muligt i APP
Nu åbner jeg lejesoldaterne og trykker på “i“ ved en af enhederne
Jeg kan se, jeg har 30% som er fra mit militærkloster (helligdommen) som er i level 30.
Jeg får 3,4% fra trylledrikken. Tiden det er gældende ses i Magisk akademi, kedlen
kedel3.png
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
Heksepoint og ressource pris
inno vil gerne, at vi ikke står stille i kapitlerne (de har nok set der er mange i kapitel 3 og 8)

Heksepoint
Når kedlen åbner er du tildelt heksepoint ud fra det du har forsket.
kapitel ganges med antal felter du har forsket.
kapitel 1 er der 20 felter = 20 point
kapitel 2 er der 24 = 48 point
kapitel 3 er der 27 = 81 point
osv
kapitel 20 er der 44 = 880 point
Er der felter du ikke har forsket, får du ikke de point.
Se igennem dit forsknings træ, hvis du vil have flere point.
foroven er der vist en hvid pergament rulle, tallet er hvor mange kapitler du har forsket helt.

ressource pris
Når du har brygget, kan du købe heksepoint.
denne pris starter med 1000 for dem i kapitel 5 som lige har forsket.

Prisen falder hver gang med 25%, når du har færdig forsket alle punkter i et kapitel.
39B6D27D-A2AC-4EBC-AA1B-8FAA5B1034C9.jpeg

I kapitel 20 når ALT er forsket er prisen 10.

diplomer er dem du ser for oven efter bryg.
er diplom antal ikke det antal kapitler du er færdig med, så se dit forskning igennem.
Diplomer giver dig flere felter efter bryg.
 
Senest redigeret:
Top