• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, Broderskabets Eventyr

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Har i nogle kommentarer til det nyligt afsluttede eventyr, vil jeg gerne samle den i denne tråd.
 

DeletedUser750

Guest
Efter min mening giver Broderskabs eventyr for lille en belønning efter hvor meget tid og arbejde man bruger på det. I mit Broderskab deltager kun under halvdelen, men spir og turnering deltager alle i, det styrker fællesskabet og det forventes også man deltager pga. de belønninger hele broderskabet får.
Ved Broderskabs eventyr mangler der flere og større belønning for at ansporer folk til at deltage, så det ikke kun er dem der har det som et krav for at være med i deres broderskab.
Det er jo nok ikke noget der kan ændres ved, men man kan jo altid drømme om det :)

Med venlig hilsen
Aleta
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad begrundelsen har været for at vi denne gang skulle starte en fredag og slutte allerede kl 19:00 torsdag aften..?

Jeg ved at det selvfølgelig har været ens for, men for mig virker det som lidt af en hovsa løsning.. Ved det at eventyret starter en fredag gør at det strækker sig hen over 2 turnering og 2 x spir.

Jeg er helt enig med Aleta om at bedre præmier/belønninger vil være en klar forbedring af eventyret, det kunne evt gøres sådan at der var en belønning for hver sti broderskabet genneførte i de 3 baner.
 

Sputnik

Active Member
Klan eventyret er ''kun'' lavet for at lokke nogle til at købe og bruge Blå Diamanter :diamond: , gevinsten er sat som nu for at presse bestemte
til at købe Blå Diamanter :diamond: , har man ikke forstået det endnu så prøv og gennemgå det taktiske og logiske med gevinsterne i Klan-Eventyret.
 

Eltina

Active Member
Er man i et broderskab som kommer til huller efter de 3 kort.
Så synes jeg der kunne være en forbedring her.

Hvis der er flere der lægger i hullet samtidig, så den der lægger sidst I ryger ud af spillet og starter op igen.
Så for ikke hele tiden af ryge ud af spillet bliver broderskabet nød til at koordinere hvem der lægger i.
Ikke optimalt.

Bedre præmier kan ansporer flere til at deltage.
 

MiniMini

New Member
Klan eventyret er ''kun'' lavet for at lokke nogle til at købe og bruge Blå Diamanter :diamond: , gevinsten er sat som nu for at presse bestemte
til at købe Blå Diamanter :diamond: , har man ikke forstået det endnu så prøv og gennemgå det taktiske og logiske med gevinsterne i Klan-Eventyret.

Det der argument med at BE er kreeret for at lokke til køb af diamanter forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvad skulle motivationen for at gøre det - og til hvilken gavn?
 

Eltina

Active Member
Jeg håber næste gang at når det meldes ud, er det inden spiret starter.

Hvis man flytter når man har taget i spiret eller turneringen mister broderskabet det man har og det kommer ikke med til det nye Broderskab.
dvs det er spildt.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg håber næste gang at når det meldes ud, er det inden spiret starter.

Hvis man flytter når man har taget i spiret eller turneringen mister broderskabet det man har og det kommer ikke med til det nye Broderskab.
dvs det er spildt.

Hvilken udmelding taler vi om?
 

DeletedUser235

Guest
@Galadan Jeg er næsten sikker på at @Eltina taler om dem der skifter broderskab under eventyret. Hvis eventyret bliver meldt så sent ud at turneringen og/eller spiret er i gang mistes de fremskridt spilleren har gjort. Det mest optimale er at spillerne der skifter broderskab til eventyret, kan gøre det efter turneringen er slut lørdag og før spiret starter søndag. :)
 

Eltina

Active Member
Hvilken udmelding taler vi om?

beklager der var forsvundet “Broderskab eventyr“ i min tekst.
sådan kan det sommetider gå for stærkt.

hvis man vil flytte Broderskab er det bedst fra turnering slutter lørdag til spiret starter søndag.
ellers er det spild af point til broderskabet.
 

Eltina

Active Member
Jeg kan se der idag er ændret På wiki.
følgende emblemer er ikke i den nye eventyr:
enter
bager
flakon
tryllestav
magiskdrik
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der er ingen garantier for at oplevelsen på Beta bliver den samme, som den der kommer på live-serverne. Artiklen på wiki dækker alle de emblemer som der er mulighed for at møde i et BE.
 

Eltina

Active Member
Ok tak det var jeg ikke klar over.
jeg troede at eventyret var ændret til de nye emblemer der var på beta.

håber at hvis eventyret starter i næste uge, at det så bliver meldt ud, i god tid, så dem der ønsker at flytte ikke får taget for meget i spir og turnering. Da det jo ikke flytter med.
 

Darla

Active Member
Emblemerne elementær marmorkugler > Der kommer ikke et V , et emblem at høste når feks laver tunnering..man skal selv sidde og tælle til 8 og så høste. Emblemet er lavet men man skal ind i selve BE menuer for at tjekke...
 
Top