• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, de forbudte ruiner.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre jeres tanker om begivenheden. I kan læse præsentationen af begivenheden her.
 

Eltina

Active Member
Flere af det daglige bygninger med ren kultur, er ringere end det man ellers plejer at få i event.
loven og fadertræer giver mere.
event bygninger plejer at være mere brugbar, dvs med højere værdi.
 

Eltina

Active Member
jeg har vundet “den søvnige titan” (præmie ved trin 200) som giver et ødelagt Rune skår hver 36 timer.
skal den så i min by?
;-D
nej det skal den ikke.
når alle de ødelagte skår jeg KUNNE få i turnering, jo ikke kan være i den sølle beholder der kan være 10 stk i.
når alle vidunder hjul er fyldt, hvad er det så lige man skal bruge de ødelagte Rune skår til ;-)
ja hvis jeg kunne gemme dem alle og ikke kun 10, kunne det være interessant.

For efter det er ændre, at vi først får runer til de vidunder, som vi har forsket.
så tager det tid at få fyldt nye vidunder, som man lige har forsket.
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
Jeg har fået 231 trin.
Jeg kommer til at mangle sidste bygning i sættet ;-(
Jeg har fodre aske Føniks, jeg har løst alle opgaver og har samle mange troldomsviden rundt i byen.

Jeg har for det meste valgt det tårn med højeste værdi, i håb om at vinde flere troldomsviden.

Så med en manglende bygning kommer sætte ikke i byen.

lige nu er jeg i bronze liga, men ryger nok i jern inden det slutter i dag.
Kan se guld er 400 trin, det må koste nogle penge for at kunne komme i guld ligaen.
 

Gala

New Member
Jeg er meget enig alt vad Eltina siger.

Jeg kan overhovedet ikke se logikken (og fornøjelsen ved et event går da også helt fløjten), når det ikke er muligt at få hovedgevinsten når alle opgaver er løst - med fodret askeføniks, masser af begivenhedsvaluta samlet op i byen og investering i den bygning, der giver plus 1 på det man samler op - og jeg kan slet ikke - overhovedet ikke - se logikken i at man skal have to af samme sætbygning før man får den sidste sætbygning.

Når så I laver det sådan, så burde den sidste sætbygning være præmien for den sidste opgave og så kan I lægge ønskegudinden i liga præmierne.
 
Top