• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer - Drømmenes Sæson

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre jeres tanker og meninger om den første sæson, Drømmenes Sæson! I kan læse introduktionen til sæsonen og konceptet her!
 

Darla

Active Member
Igen....mangler der oversættelse

drømmenes fejl.jpg
 

Eltina

Active Member
Mange forstår ikke at “magikerbegivenhed” er eventet som hedder ”alkymiens hemmeligheder”
kunne det ændres ?
hvis det er en tekst til alle event, kan der jo stå event

i APP mangler en oversættelse
der står “To season rewards”

BB0D6B33-AD78-441E-91E0-510ABE27E863.jpeg


indsaml byens skatte, kunne der ikke stå at det var event i yderkanten af byen.
Oversæt “collect a good amount of ords”
83403C89-DB49-41B4-8A48-6D2D6BA15316.jpeg
 
Senest redigeret:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
De engelske tekster er desværre - igen - fulgt med fra kodningen, så dem har jeg ingen mulighed for at få oversat før de får dem frigivet. Jeg beklager.
 

Darla

Active Member
Syntes disse opgaver er lidt irreterende under BE, da ens værksteder ofte er optaget af BE opgaver..nogen gange falder de godt i hak men feks opgaven med at lave brød eller enkle redskaber i daglige opgaver... ikke passer med BE

Man kan så med ugentlige opgaver sende dem i køen og håbe de kommer frem under BE, værktøjskasser osv.

Skal jeg ønske noget så var de overstået under BE fremover...
 

Sputnik

Active Member
Jeg har gennemgået de Event--Bygninger der kan fås hvis man betaler 3.000 BLÅ diamanter.
Jeg fandt 1 som er rimelig, men nemt kan fås bedre alligevel, resten kan nemt skaffes uden at betale BLÅ diamanter.
Jeg mener det er forkert at tilbyde gevinster der er så dårlige, det er sagt på rent dansk (røvrenderi) .
Når der laves den slags tilbud så bør der være mindst 5 Event--Bygninger som iblandt,
(Føniksfuglens komme, Den Store Aktion, Føniksanatom, Lavaæg, Hungrende skat, Dværgskib, Moderdrage samt LIGN.)
Det vil være mere nyttige og værdige Event--bygninger for alle.
 
Top