• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, Efterårets Dyrekreds

DeletedUser738

Guest
Tjaaaa. Men jeg kan nu ikke se problemet i det. De har spillet længe og knoklet for at nå hvor de er. Jeg er da fløjtende lige glad med om de når det hele på den halv tid. Jeg intressere mig for om jeg kommer igennem, og dem Jeg er i broderskab med.

Det skal være sjovt at spille, og det skal være sjovt for alle... denne har ikke været særlig sjov når man er kommet igennem de første 20—25 opgaver.

Mvh FrejaNelly
 

Sputnik

Active Member
Tjaaaa. Men jeg kan nu ikke se problemet i det. De har spillet længe og knoklet for at nå hvor de er. Jeg er da fløjtende lige glad med om de når det hele på den halv tid. Jeg intressere mig for om jeg kommer igennem, og dem Jeg er i broderskab med.

Det skal være sjovt at spille, og det skal være sjovt for alle... denne har ikke været særlig sjov når man er kommet igennem de første 20—25 opgaver.

Mvh FrejaNelly

Hvis det du her skriver er din holdning så forstår jeg ikke du har været så modarbejdende i dine tidligere kommentarer og ikke blot været tilfreds.
.
 

DeletedUser738

Guest
Nej. Men måske det så er for De du ikke forstå hvad jeg skriver
 

DeletedUser235

Guest
Som du her skriver **kunnet nøjes med** lvl. 1 , ... dette har været et problem og noget tåbeligt noget at alle større spillere har kunnet gøre og herved kunnet gennemføre en event på 2--3 dage.....:confused:
Stort set ikke 1 imellem 1--8 sæson har kunnet gennemføre en **event** fordi de ikke har den frie plads som alle større spillere har.
Når du er begyndt på *IX* sæson begynder der at være fri plads.... :oops:

Nu hvor der kræves at man har bygningerne i sin egen sæson og samtidig med forrige sæson så kan alle komme under samme forhold.;)
Der kræves kun at man sørger for at opgradere sine bygninger efterhånden som man spiller ;) ..... gøres det ikke og man skifter sæson så får man et problem som man står skyld i selv...:p

Jeg har konstant brokket mig over at skal lave en opgave hvor der skal bygges en ny bygning op til lvl 11 eller 15 :mad: , nu er den kommet sammen med andre muligheder så opgaven kan klares af en der altid har *ALLE* bygninger på *HØJESTE* lvl...... :D
lvl altid alt op omgående du kan når sæson skifter , så er problemet løst. :rolleyes:
Da jeg fik bygget konstruktørene havde jeg slettet event bygninger for at få plads, så at du mener at man begynder at få plads efter kapitel 9 må være fordi du allerede der havde købt nogle diamant udvidelser for ellers tror jeg ikke der er mange der har plads til overs.
 

DeletedUser235

Guest
Nu er begivenheden vel overstået, jeg nåede 12 artefakter.
Det blev ikke så slemt som forventet, for mig i hvert fald, jeg var faktisk lidt heldig denne gang:)
Dog vil jeg som flere andre påpege en fejl i jeres random algoritme som har gjort at nogle spillere har hængt fast i mange af de lange opgaver mens andre har været heldige konstant at få opgaver der hurtigt kunne løses, dette har bevirket at nogle spillere virkeligt har kæmpet og været frustrerede over manglende fremskridt mens andre uden problemer har fået 2 bjørne op i 10. Man kunne løse dette ved at fjerne opgaverne efterhånden som de blev løst fra de første blokke af opgaver mens den sidste blok ville køre i en fast løkke, på denne måde ville 2 spillere der begge havde løst 150 opgaver, have løst de samme opgaver. En anden mulighed kunne være at der på de lange værksteds opgaver også var en hurtig mulighed f.eks. Lav 5 værktøjskasser eller 60 drikkevarer, det er bare ikke særligt sjovt at bruge 15 8 timers tidsforkortelser på at lave 5 værktøjskasser blot for at få opgaven endnu en gang, det oplevede jeg et par gange.
På plus siden:
Endeligt er spillere med boost på stål blevet ligestillet med de andre T1 varer, en stålfabrik i 1 fylder 4 felter mod de andres 2 felter.
Måske bliver der slettet nogle T3 fabrikker i spillet og bygget flere T1 fabrikker så det bliver lettere at handle varer lige over.
Flere forskellige opgaveløsninger(selvom jeg var meget træt af synsdamp på et tidspunkt).
Ingen opgaver med opgraderinger af bygninger.
Ingen opgaver med færdiggørelse af provinser.

Minus siden:
Random algoritme
Manglende alternativer til værksteds produktioner.
At fabriks produktionerne er låst på boost varer(der må være andre end mig der har ofret en boosted T1 fabrik for at få plads/befolkning til den fabrik der skal lave besjælede varer i elementarene).
 

Sputnik

Active Member
Jeg kan kun sige jeg er godt tilfreds, jeg fik 22 stk. Bjørne artefakt.
Det er ikke engang det dobbelte af hvad en i 5 sæson kan klare uden problemer..... (efter egne ord) .

Jeg vil sige at det er et godt fremskridt at sætte opgaverne op så de mindre bare får en smule ud af det og også kan få en hel universal bygning op på lvl. 10 .
 
Senest redigeret:
Top